  • Data: 2004-07-21 09:19:32
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > Bo jest rzeczą ruchomą.
    > Każdy przedmiot materialny jest co do zasady rzeczą.

    Faktura za rowar tez ?
    (faktura tez jest "przedmiotem materialnym"

    Jak zaplacisz "za fakture" i od srodze domagazynu desz ci ja zachlapie
    i nie wydadza towaru to tez uznasz, ze kupiles "wadliwa fakture" ?

    > Jak nie jest
    > nieruchomością, to jest rzeczą ruchomą. W przypadku sprzedaży takiego
    > przedmiotu konsumentowi stosujemy do niej ustawę o szczególnych
    > warunkach (...), bo dotyczy ona wszystkich rzeczy ruchomych.

    > Klasyfikacja tworzona dla innych celów.

    > Za jedno i za drugie. Teoretycznie masz prawo reklamować również bilet
    > (kawałek papieru), z tym że reklamacja ta dotyczyć może jego wad
    > (nieczytelnośc itd.). Praktycznie trudno sobie wyobrazić.

    A jak sobie czesc biletu niechcacy "zdrapiesz" to co zareklamujesz ?

    > Ale weźmy
    > bilety autobusowe - tu kupiony bilet nie jest opłatą za usługę, jest
    > rzeczą, która umożliwia dokonanie takiej zapłaty. Rzeczą, która jak
    > najbardziej może mieć wady, za które na podstawie obowiązujących
    > przepisów odpowiada sprzedawca.

    Wiec Ci pisalem.
    Czlowiek kupil usluge. I niemoze z niej skorzystac, bo zdrapal
    sobie numer.. ktory mial podac operatorowi.

    CO konkretnie chce reklamowac ?

    Boguslaw