  • Data: 2004-07-21 09:54:43
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > A masz wątpliwości? :)

    > Tak co do zasady, to przy reklamacji istotna jest chwila wydania...

    No w chowili wydania i karta byla "dobra" i faktura nieuszkodzona..

    > Zareklamować mogę ;) , efektu nie będzie, bo w chwili wydania towar był
    > zgodny z umową.

    Z jaka umowa ?

    Przeciez czlowiek "zdrapal" z karty "co nie trzeba..
    jakma zamiar udowodnic, ze nieprzez
    "niewlasciwe drapanie"..

    > W tym wypadku - mógłby wadliwość wydrukowania dokumentu.
    > Nie dyskutujemy o konkretnym człowieku, a o Twoich ogólnych
    > twierdzeniach. :)

    Ogolne twierdzenie jet takie, ze czlowiek chcal "doladowac"
    swe konto i w TYM CELU zaplacic x PLN. Numer ktory miial wprowadzic
    z karty ktora dostal mial potwierdzic, ze zaplacil ZA USLUGE.
    (pre paid..)

    Boguslaw