  • 41. Data: 2006-06-28 00:59:11
    Temat: Re: kanar i wglad do dokumentów
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > a gdzie to wyczytałeś?
    > uważasz, że poza pojazdem nie można kontrolować biletów?
    > niby dlaczego nie?
    >
    > KG

    Mozna - za moja zgoda na przyklad.

    Ale moge odejsc i nic nie moze zrobic.

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: cmykuss

  • 42. Data: 2006-06-28 12:14:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kamil Darczynski napisał(a):
    > Mozna - za moja zgoda na przyklad.

    zgoda nie ma znaczenia

    > Ale moge odejsc i nic nie moze zrobic.

    analogicznie jak w pojeździe

    KG

  • 43. Data: 2006-06-28 18:03:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe ktory palec bys wybral jakbys w momencie kontroli stwierdzil brak
    > portfela z biletem (kradziez/zaginiecie)...

    Nie chowam biletu do portfela.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 44. Data: 2006-07-08 08:27:27
    Od: "Cabra" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cabra" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A mnie irytują cwaniaczki jeżdżące bez biletu.
    > Obcięcie palca byłoby adekwatną karą;))

    Wersja nr 1 (jezeli pijesz do mnie):
    naucz sie cwaniaczku czytac (ta umiejetnosc nabywa sie w sz. podst.) - bylo
    juz nadmienione ze mialem biletow, tylko niewazne od niecalych 2 minut wg
    pajaca, tzn. kanara.

    Wersja nr 2 (pozostale przypadki):
    zgadzam sie z Toba w 100%

    Pozdrawiam,
    Cabra

  • 45. Data: 2006-07-08 09:22:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Cabra napisał(a):
    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał w wiadomości

    > Wersja nr 1 (jezeli pijesz do mnie):
    > naucz sie cwaniaczku czytac (ta umiejetnosc nabywa sie w sz. podst.) - bylo
    ^^^^^^^^^
    zasady tworzenia skrótów też powinno się znać już po podstawówce.

    > juz nadmienione ze mialem biletow, tylko niewazne od niecalych 2 minut wg
    ^^^^^^^^^^^^^^
    odmiana rzeczownika "bilet" również jest wiedzą na poziomie podstawówki.

    p. m.

  • 46. Data: 2006-07-12 23:57:39
    Od: "Cabra" <b...@p...pl>

    > ^^^^^^^^^
    > zasady tworzenia skrótów też powinno się znać już po podstawówce.

    > odmiana rzeczownika "bilet" również jest wiedzą na poziomie podstawówki.

    ojj a myslalem ze na temat bedzie, no ale skoro musisz sie juz powymadrzac
    to prosze, ja jestem spokojny czlowiek i coz, nie masz nic do powiedzenia to
    chociaz to sobie napisz (reszte dyskusja jak chcesz to moze na priva .. jak
    bedziesz chcial podyskutowac to daj znac to Ci podam)

    Pozdrawiam,
    Dominik