  • 1. Data: 2005-02-01 11:47:04
    Temat: kanalizacja,a plan miescowy
    Od: Azazell <b...@p...fm>

    Jest tak. kupilem działkę. Istniej dla nie plan zagospodarowania
    przestrzennego z 1999. W częsci tyczącej sięustaleń w zakresie
    infrastruktury technicznej/sieć wodociągowa i kanalizacyjna jest
    napisane: "należy zapewnić docelowe odprowadzenie ścieków do istniejącej
    czyszczalni ścieków". W opinii o mozliwości dostaw mediow - zakład
    wodociągów napisał, iz nw planie inwestycyjny nie przewiduje w latach
    2004-2006 realizacji takiego uzbrojenia terenu. W związku z tym
    wrchitekt zaprojektował na działce szambo bezodpływowe. Projekt został
    złożony do starostwa, ktore cofnęło go żądając wykreślenia szamba z
    dokumentacji, jako niezgodnego z planem miejscowym.
    I co teraz mozna z tym zrobic. Wstrzymać wszystko, aż gmina zmodyfikuje
    plan zagospodarowania?
    Help!!

    A.

  • 2. Data: 2005-02-01 15:45:24
    Temat: Re: kanalizacja,a plan miescowy
    Od: "Julita K." <j...@o...pl>

    Ja mam to samo.
    Na razie moj architekt, ktory jest czlowiek bojowy, nachodzi starostwo,
    ale nie wiem co z tego będzie. Tam już zreszta sa domy i budowy - ale z
    pozwoleniem jeszcze z gminy.
    Wieść niesie, że to efekt urzędniczej wojny miedzy starostwem a gminą ...
    ofiarami sa oczywiście obywatele.
    Starostwo żąda usunięcia szamba z projektu. Architekt mnie przestrzega ze to
    byłoby niebezpieczne bo przy odbiorze budynku.
    Czy ktos wie ile trwa zmiana miejscowego planu zagospodarowania ??
    J.

  • 3. Data: 2005-02-02 11:05:43
    Od: Azazell <b...@p...fm>

    Julita K. napisał(a):
> [...]
    > byłoby niebezpieczne bo przy odbiorze budynku.
    > Czy ktos wie ile trwa zmiana miejscowego planu zagospodarowania ??

    ozwiązałem sprawę. Pomogła dwudziestominutowa pyskówka przez telefon z
    dyrektorem, który jest przełożonym gościa co cofnął wniosek. Po
    konsultacji z prawnikiem kazał złożyc oświadczenie, że inwestor
    zobowiązuje sie do podłączenia do kanalizacji w momencie jej wybudowania
    i jednoczesnej likwidacji szamba, oraz architekt powinien zawrzeć to
    opisie projektu.
    Ot wniosek, że należy iśc o poziom wyżej jak utrudniają i pyskować, a
    nie kłaść uszu po sobie. Zresztą podobnoż budowanie w sposób niesamowity
    uczy asertywności :-)
    pozdrawiam i życze powodzenia w przepychankach.
    A. :-)

    ps
    acha. i u mnie jeszcze była taka rzecz, że w okolicy były już wydawane
    pozwolenia na budowe i ludzie mieli szamba, wiec w razie czego zawsze
    można podesłać im pismo z żądaniem podania podstaw prawnych akceptowania
    jednych wniosków, a odrzucania innych. Ale to juz raczej temat dla prawnika.

  • 4. Data: 2005-02-02 11:05:45
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Julita K. wrote:

> [...]
    > to byłoby niebezpieczne bo przy odbiorze budynku.
    > Czy ktos wie ile trwa zmiana miejscowego planu zagospodarowania ??

    A moze przydomowa oczyszczalnia z opcja podlaczenia sie do kanalizacji
    GDU JUZ BEDZIE ?

    Boguslaw