    From: Azazell <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kanalizacja,a plan miescowy
    Date: Wed, 02 Feb 2005 12:05:43 +0100

    Julita K. napisał(a):
    > Ja mam to samo.
    > Na razie moj architekt, ktory jest czlowiek bojowy, nachodzi starostwo,
    > ale nie wiem co z tego będzie. Tam już zreszta sa domy i budowy - ale z
    > pozwoleniem jeszcze z gminy.
    > Wieść niesie, że to efekt urzędniczej wojny miedzy starostwem a gminą ...
    > ofiarami sa oczywiście obywatele.
    > Starostwo żąda usunięcia szamba z projektu. Architekt mnie przestrzega ze to
    > byłoby niebezpieczne bo przy odbiorze budynku.
    > Czy ktos wie ile trwa zmiana miejscowego planu zagospodarowania ??
    > J.

    ozwiązałem sprawę. Pomogła dwudziestominutowa pyskówka przez telefon z
    dyrektorem, który jest przełożonym gościa co cofnął wniosek. Po
    konsultacji z prawnikiem kazał złożyc oświadczenie, że inwestor
    zobowiązuje sie do podłączenia do kanalizacji w momencie jej wybudowania
    i jednoczesnej likwidacji szamba, oraz architekt powinien zawrzeć to
    opisie projektu.
    Ot wniosek, że należy iśc o poziom wyżej jak utrudniają i pyskować, a
    nie kłaść uszu po sobie. Zresztą podobnoż budowanie w sposób niesamowity
    uczy asertywności :-)
    pozdrawiam i życze powodzenia w przepychankach.
    A. :-)

    ps
    acha. i u mnie jeszcze była taka rzecz, że w okolicy były już wydawane
    pozwolenia na budowe i ludzie mieli szamba, wiec w razie czego zawsze
    można podesłać im pismo z żądaniem podania podstaw prawnych akceptowania
    jednych wniosków, a odrzucania innych. Ale to juz raczej temat dla prawnika.