  • 1. Data: 2006-09-19 19:30:21
    Temat: kamery w przebieralniach
    Od: " ja" <l...@N...gazeta.pl>

    czy kamery w przebiralniach w sklepach z odzieżą są legalne?
    czesto tych kamerr nie widac ...

  • 2. Data: 2006-09-19 19:34:36
    Temat: Re: kamery w przebieralniach
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > czy kamery w przebiralniach w sklepach z odzież? s? legalne?

    Zazwyczaj nie są kradzione, więc tym samym są legalne.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-09-19 21:20:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Zazwyczaj nie są kradzione, więc tym samym są legalne.

    Ale służą do uzyskiwania informacji nie przeznaczonej dla użytkownika
    tej kamery ;->

  • 4. Data: 2006-09-19 22:23:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " ja" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Są przede wszystkim bardzo ryzykowne dla sklepu i stąd tak naprawdę ich się tam
    nie instaluje. W ochronie sklepu pracują tylko ludzie. Wyobraź sobie, jakie
    odszkodowanie zapłaci sklep, jak filmik z przebierania się młodej ładnej
    dziewczyny trafi w sieć albo fotki do gazety? Stąd, jak tu napisano w kilku
    wątkach kamery raczej umieszcza się przed przebieralnią.

  • 5. Data: 2006-09-20 07:22:39
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Ale służą do uzyskiwania informacji nie przeznaczonej dla użytkownika
    > tej kamery ;->

    Domyslam sie, ze rozmowcy chodziło o to czy uzywanie tych kamer jest
    legalne, ale on sie spytał czy kamery są legalne. Tak wiec dostał po prostu
    odpowiedz na zadane pytanie :)))

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 6. Data: 2006-09-20 14:06:07
    Od: " ja" <l...@g...pl>

    to ciekawe, bo ostatnio w faktach tvn pokazano material o kleptomanach,
    pokazujac na materiale filmowym takie nagranie z przebieralni jak pani
    prokurator sie przebiera w bielizne, dlatego mnie ta kwestia zaciekawila.
    Wchodzac do przebieralni mysle ze nikt z nas nie chcialby byc potajemnie
    filmowany! niech sobie wymysla inne systemy zabepieczen

  • 7. Data: 2006-09-20 16:34:38
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Na stołecznym basenie przy Inflanckiej w przebieralni (przynajmniej meskiej) wisi
    kilka kamer i panowie tam wcale nie w
    majtkach defiluja...
    JaC

    > Są przede wszystkim bardzo ryzykowne dla sklepu i stąd tak naprawdę ich się tam nie
    instaluje.

    It has removed 1983 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 8. Data: 2006-09-20 17:08:49
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Na stołecznym basenie przy Inflanckiej w przebieralni (przynajmniej
    meskiej) wisi kilka kamer i panowie tam wcale nie w
    > majtkach defiluja...

    Tak samo w Aqaparku w przebieralni męskiej przy siłowni.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl