eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
  • Data: 2004-01-31 16:40:52
    Temat: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bvghvh$5nm$1@inews.gazeta.pl...

    > watku
    >

    > sprawdam też co w ciągu ostatnich dwóch dni "napisałem" tutaj i w miarę
    > znajdowania błędów będę umieszczał sprostowania. Jedno już znalazłem
    >
    > A dla wszystkich co chcieliby naśladować mojego $^RI&^g cholera niestety
    > małoletniego, lecz baaardzo ambitnego braciszka poddaje do wiadomości
    > następujący przepis Ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej:
    >
    > Art. 55.
    > Kto publicznie i wbrew faktom zaprzecza zbrodniom, o których mowa w art. 1
    > pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 3. Wyrok
> [...]
    No, całe szczęście Poza tym pożałowania godnym incydentem, znalazłem tylko
    trzy nietrafione porady (nie na tej grupie), kilkanaście spamów i parę
    bluzgów, całe szczęście pod adresem ludzi, którzy wiedza, że ja tego nie
    napisałem (bo wtedy akurat piłem z nimi :-)). Wszystkich, których żle
    poinformowano, zaspamowano, obrażono postaram się przeprosić, a w miarę
    możliwości złe posty wycofać.

    NIestedty doszedłem do wniosku, że w związku z tym obrzydliwym incydentem
    musze zmienić nick. Poprzedniego uzywałem w sieci przez prawie pięć lat,
    jeżeli dobrze pamiętam... i przez cały czas dyskutowania na grupie. a
    wystarczył jeden tempy guwniarz zeby go zeszmacić w dwa dni. Lubiłem swój
    nick, dlatego postaram się zachować z niego jak najwięcej. Od dziś będę się
    podpisywał "Falkenstein".

    zastanawiam się też, czy nie umieszczać moich postów jednocześnie gdzieś na
    www dla weryfikacji... ale o tym pomyslę jeszcze, to chyba przesada.