  • 1. Data: 2005-06-02 09:31:35
    Temat: jaką część wynagrodzenia ściąga komornik ?
    Od: "Konrad" <k...@k...com>

    Witam,

    Mam pytanko. W przypadku wyroku sądu nakazujacego komornikowi ściąganie
    należności z wynagrodzenia, jaka największa część wynagrodzenia może być
    zajęta i w jaki sposób jest to dokonywane ? ( czy pracodawca w momencie
    wypłacania pensji musi sam przelać część kwoty na okreslone konto czy w inny
    sposób ) ?

    Dziękuję za informację

  • 2. Data: 2005-06-02 21:54:48
    Temat: Re: jaką część wynagrodzenia ściąga komornik ?
    Od: "MJ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zajęta i w jaki sposób jest to dokonywane ? ( czy pracodawca w momencie
    > wypłacania pensji musi sam przelać część kwoty na okreslone konto czy w

    wyrok zasądza należności alimentacyjne czy inne?
    to akurat ma znaczenie.