  • 1. Data: 2005-06-02 08:28:06
    Temat: wezwanie na policje
    Od: "Ola " <o...@N...gazeta.pl>

    witam,
    mam taka sytuacje, otoz mam dlug w banku, spalcam go rzecz jasna ale nie w
    takich ratach w jakich chialby bym robila to bank. Bank oczywiscie zlozyl
    sprawe do sadu, no i ja zeznawalam w wawie na policji potem u prokuratora.
    Teraz zostal wezwany na policje moj brat, oczywiscie ja nie wiem czy w mojej
    sprawie ale bardzo sie tego boje.Zasatanwaim sie czy mogliby go wezwac i w
    jakiej sprawie. Zwlaszcza ze to moj brat cioteczny, mam mame i tate i
    siostre rodzona a nikogo z nich nie wzywali. On nigdzie nie widnial przy
    kredycie! a druga sprawa to taka ze ja zeznawalam w wawie(pomimo ze jestm
    zameldowana gdzie indziej) a on dostal wezwanie u siebie w miescie.Napiszcie
    prosze czy to wezwanie moze ewentualnie dotyczyc mnie?? Bardzo sie boje i
    jest mi z tym zle
    dziekuje

  • 2. Data: 2005-06-02 09:02:51
    Temat: Re: wezwanie na policje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ola " <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    To już tylko wróżka Ci może pomóc. Skąd możemy wiedzieć, po co go ktoś
    tam wzywa. Skoro związku z kredytem nie miał, to raczej mało
    prawdopodobne, by to było w tej sprawie.

  • 3. Data: 2005-06-02 09:06:47
    Od: "Ola " <o...@g...pl>

    dziekuje za odpowiedz..chodzi i tylko o to bo moze ktos z Was zna procedure
    jak to sie odbywa...on nie ma zwiazku ze sprawa bo ja samodzielnie zaciagalm
    kredyt..chcialam tylko sie upewnic i uspokoic..bo jak czlowiek ma cos na
    sumieniu to tak jest ze boi sie wszystkiego

  • 4. Data: 2005-06-02 09:17:20
    Od: ":-\( :-\)" <q...@o...pl>

    Jesli zeznawałaś już u prokuratora, to znaczy, że sprawą zajmuje się prok. i
    ewentualnie on będzie wzywał w tej sprawie na przesłuchania. potem
    zdecyduje, czy oddać sprawę do Sądu (najczęściej oskarża z art. 286 par.
    1kk) czy umarza postępowanie. Jeśli brat cioteczny dostaje wezwanie na
    policję, to raczej w innej sprawie.No... chyba, że z jakiegoś powodu
    prokurator prowadzący sprawę w jedym mieście zarządził przesłuchanie osoby
    (świadka) mieszkającej w innym mieście, może wówczas skorzystać z miejscowej
    policji.

    Ale jeśli spłacasz kredyt, tylko w mniejszych ratach, to sprawę masz raczej
    wygraną. No, chyba, że sędzia masowo przyklepuje wszystkie podobne wyroki
    stronniczo (ja spotkałem się z takim przypadkiem, że jeden sędzia zajmował
    się sprawami tylko jedego banklu, co w pewnym sensie spowodowało powstanie
    "znajomości" jednej strony i nie obiektywną ocenę materiału dowodowego).

  • 5. Data: 2005-06-02 09:24:52
    Od: "Ola " <o...@g...pl>

    dzieki. ale czy jesli przesluchuje swiadka to ona raczej powinien miec
    zwiazek ze sprawa??!! nie moze byc to przypadkowa osoba, prawda??

  • 6. Data: 2005-06-02 09:42:18
    Od: "Ola " <o...@g...pl>

    i jeszcze sie zastanawiam, ze gdybym nawet w zeznaniu u prokuratora
    wymienila slowo brat, to ja mam 7 braci ciotecznych, wiec czy mozliwe by
    prokurator szukajac wlasciwego wzywal kazdego z nich..wystarczy by wezwal
    mnie i ja bym podala nazwisko osoby ktorej ewentualknie uzylam przy skladniu
    zeznan.
    Bo rzeczywiscie mowilam ze barata zona byla bardzo chora i stad byl tez
    kryzys finansowy ale ja mam kupe braci..zreszta ona nie byla zbytnio tym
    zainteresowana(tzn Pani Prokurator), nie prosila o nzawisko etc?? wiec kurde
    co o tym sadzic??

  • 7. Data: 2005-06-02 10:45:44
    Od: Artur "Shiva" Włodarczyk <s...@p...pl>

    Użytkownik "Ola " wrote:

> [...]
    > sprawe do sadu, no i ja zeznawalam w wawie na policji potem u prokuratora.

    Cos ta opowiesc sie kupy nie trzyma - prawo bankowe dziala bez udzialu
    policji i prokuratury.

    shi

  • 8. Data: 2005-06-02 10:54:23
    Od: "Ola " <o...@g...pl>

    prawo bankowe moze i tak, ale wczesniej sprawa byla u komornika (skierowana
    przez bank) bo ja nie mialam pracy przez 1 rok, potem trafila do
    prokuratury, bank doniosl ze wyludzilam kredyt..co jest glupota ale samam
    Pani Prokurator mi powiedziala ze banki probuja szukac winy w kliencie...
    juz sie trzyma kupy?>>
    ja zaczelam to spalacac jak dostalam prace i tyle..ale zarobki sa duzo
    nizsze niz byly

  • 9. Data: 2005-06-02 12:25:41
    Od: "Tomek" <1...@w...pl>

    >i jeszcze sie zastanawiam, ze gdybym nawet w zeznaniu u prokuratora
    > wymienila slowo brat, to ja mam 7 braci ciotecznych, wiec czy mozliwe by

    To moze zacznij uzywac slowa kuzyn zamiast brat cioteczny. Malo
    prawdopodobne by to wezwanie mialo zwiazek z Twoja sprawa.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 10. Data: 2005-06-02 12:33:49
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Jeśli brat mieszka w Pruszkowie albo Wołominie - to raczej w "swojej"
    sprawie. Z kredytem nie miał nic wspólnego, więc penie sam na czymś
    przymoczył. Nie martw się. W razie czego - prorok mu powie o co chodzi.