  • 1. Data: 2005-06-02 10:09:59
    Temat: Zwrot pieniędzy z sądu - jaka procedura?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Zawarłem ugodę z salonem Plus GSM w Geant Gdynia.
    Chodziło o sprzedany mi, przeszło rok temu, niesprawny telefon.
    Nie chciano go wymienić na nowy z tytułu niezgodności z umową.
    Jeszcze bezczelny sprzedawca kłamał i mataczył.
    Tak BTW, to dostałem trochę nowszy model zamiast tamtego
    badziewia Siemensa C60. No i zwrot kosztów sądowych i
    rzeczoznawcy. Tamten telefon miał rok gwarancji. Ten ma dwa.

    Uiściłem w sądzie wpis i opłatę na pokrycie kosztów rzeczoznawcy.

    3 tygodnie temu złożyłem pismo o cofnięcie pozwu z powodu
    zawarcia ugody.
    Czy teraz muszę czekać, aż sąd przyśle mi zawiadomienie o
    możliwości odebrania z kasy sądu połowy wpisu i niewykorzystaną
    przez rzeczoznawcę kwotę? Czy może powinienem dodatkowo złożyć
    prośbę o zwrot pieniędzy, wyszczególniając konkretne kwoty?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 2. Data: 2005-06-02 16:18:36
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy z sądu - jaka procedura?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    > odebrania z kasy sądu połowy wpisu i niewykorzystaną przez rzeczoznawcę
    > kwotę? Czy może powinienem dodatkowo złożyć prośbę o zwrot pieniędzy,

    jeszcze trzeba umorzyć postępowanie... a potem zwracać wpis
    3 tygodnie, to jeszcze krótko
    a prośba - na pewno nie zaszkodzi, więc wysłać za jakiś czas można :)

    KG

  • 3. Data: 2005-06-03 13:23:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Czesc

    kam napisał(a) :
    > jeszcze trzeba umorzyć postępowanie... a potem zwracać wpis
    > 3 tygodnie, to jeszcze krótko
    > a prośba - na pewno nie zaszkodzi, więc wysłać za jakiś czas można :)

    Dzięki

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6