  • 1. Data: 2005-06-02 09:18:27
    Temat: Fundusz remontowy???
    Od: "Mysa" <s...@o...pl>

    Witam wszystkich :)

    Mam taki problem, czy możliwe jest przeniesienie przez zarządcę wpłaty
    dokonanej przeze mnie na fundusz remontowy na poczet opłat czynszowych -
    kosztów zarządu???

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-02 21:27:42
    Temat: Re: Fundusz remontowy???
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Mysa" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich :)
    >
    > Mam taki problem, czy możliwe jest przeniesienie przez zarzšdcę
    > wpłaty
    > dokonanej przeze mnie na fundusz remontowy na poczet opłat
    > czynszowych -
    > kosztów zarzšdu???

    Mozliwe oczywiscie jest. Przy czym bez twojej zgody jest to
    nieprawidlowe dzialanie zarzadcy (chyba ze statut wspolnoty stanowi,
    ze mozna tak zrobic w przypadku zaleglosci w oplatach zwiazanych z
    znw). A za twoja zgoda, prawidlowe zawsze.

    marekz

  • 3. Data: 2005-06-02 22:38:22
    Od: "Mysa" <s...@o...pl>

> [...]
    > ze mozna tak zrobic w przypadku zaleglosci w oplatach zwiazanych z
    > znw). A za twoja zgoda, prawidlowe zawsze.

    Dziękuję ślicznie

  • 4. Data: 2005-06-03 08:57:20
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Pozostaje jednak problem odpisów podatkowych z tytułu ulgi remontowej,
    dotacji z gminy itd.
    Piotr