  • 1. Data: 2008-02-19 09:59:49
    Temat: jak "zmusić" do sprzedaży
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Jestem, wraz z sześcioma innymi osobami współwłaścicielka domu po mojej
    babci.
    Dom stoi pusty i niszczeje, ponieważ jednen ze współwłaścicieli nie chce się
    zgodzic na jego sprzedaż. Jest tam zameldowany, ale nie mieszka, nie
    przebywa. Blokuje sprzedaż z czystej złosliwości.
    Czy jest jakis sposób - aby sądownie zmusić go do sprzedaży? Jakaś luka
    prawna czy cos w tym stylu? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

    misiczka

  • 2. Data: 2008-02-19 10:54:02
    Temat: Re: jak "zmusić" do sprzedaży
    Od: "Jackare" <1...@2...com>

    Blokuje sprzedaż z czystej złosliwości.
    > Czy jest jakis sposób - aby sądownie zmusić go do sprzedaży? Jakaś luka
    > prawna czy cos w tym stylu? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

    są takie "fachowe i profesjonalne" firmy usługowe działąjące w obszarze
    widnykacji długów i usług detektywistyczno-ochroniarskich, które
    specjalizują się w nakłanianiu do zmiany zdania.

  • 3. Data: 2008-02-19 11:06:41
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Użytkownik "Jackare" <1...@2...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > widnykacji długów i usług detektywistyczno-ochroniarskich, które
    > specjalizują się w nakłanianiu do zmiany zdania.

    Niestety, ta osoba sama wymusza na innych świadczenie usług "ochroniarskich"
    ;-)
    Chodzi mi mimo wszystko o rozwiązanie w zgodzie z prawem.

    misiczka

  • 4. Data: 2008-02-19 13:29:43
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niestety, ta osoba sama wymusza na innych świadczenie usług
    > "ochroniarskich" ;-)
    > Chodzi mi mimo wszystko o rozwiązanie w zgodzie z prawem.

    To nie ma. Albo musicie tą osobę zmusić, albo ubezwłasnowolnić. Albo zabić.

    marekz

  • 5. Data: 2008-02-19 13:50:13
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    albo przekupic - dajcie jej wiecej niz jej sie nalezy

  • 6. Data: 2008-02-19 13:51:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.02.2008 MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    > To nie ma. Albo musicie tą osobę zmusić, albo ubezwłasnowolnić. Albo zabić.

    Skomentujesz w kontekscie art. 210-212kc?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2008-02-19 14:01:27
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

    > To nie ma. Albo musicie tą osobę zmusić, albo ubezwłasnowolnić. Albo zabić.

    Hm... zmusić albo zabić... od razu czuć, że grupa prawnicza :->

    BPNMSP

    --
    pozdr
    luck

  • 8. Data: 2008-02-19 14:23:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    misiczka pisze:
    > Dom stoi pusty i niszczeje, ponieważ jednen ze współwłaścicieli nie chce
    > się zgodzic na jego sprzedaż. Jest tam zameldowany, ale nie mieszka, nie
    > przebywa. Blokuje sprzedaż z czystej złosliwości.

    Na pewno nie mieszka? To można próbować odpowiedzieć złośliwością:
    donos, że złamał ustawę o ewidencji ludności...

  • 9. Data: 2008-02-19 15:13:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości

    > To nie ma.

    oj niebylbym takie pewny, wystarczy znalezc kogos kto odkupi te 5/6 udzialu i
    tam zamieszka

    wtedy osoba ktora ma ta 1/6 udzialu nie bedzie miala w zasadzie zadnego prawa do
    lokalu i co weselsze nie bedzie mogla nawet tam przebywac ;), wspaniale prawo
    posiadania :)

    wtedy ta swoja 1/6 bedzie mogla w buty wlozyc, oczywiscie stwarza to rowniez
    problemy (hipoteczno/kredytowe) dla osoby ktora te udzialy odkupi, ale to
    wszystko kwestia ceny za jakie je odkupi

  • 10. Data: 2008-02-19 15:39:15
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    >
    > wtedy osoba ktora ma ta 1/6 udzialu nie bedzie miala w zasadzie zadnego
    > prawa do lokalu i co weselsze nie bedzie mogla nawet tam przebywac ;),

    Na jakiej zasadzie nie będzie mogła tam przebywać?

    marekz