  • 1. Data: 2008-02-19 07:14:06
    Temat: Praca poza miejscem zamieszkania.
    Od: plewas <p...@g...com>

    Witam

    Czy jesli pracuje w innym miescie niz mieszkam, i dojezdzam codziennie
    do pracy samochodem, przysluguje mi z tego tytulu jakis dodatek od
    pracodawcy lub ulga podatkowa?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-19 07:28:54
    Temat: Re: Praca poza miejscem zamieszkania.
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 luty 2008 08:14
    (autor plewas
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <47ba80d8$1@news.home.net.pl>):

    > Witam
    >
    > Czy jesli pracuje w innym miescie niz mieszkam, i dojezdzam codziennie
    > do pracy samochodem, przysluguje mi z tego tytulu jakis dodatek od
    > pracodawcy lub ulga podatkowa?

    Tak. Masz wyższe koszty uzyskania przychodu w takim układzie.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 3. Data: 2008-02-19 07:43:03
    Od: plewas <p...@g...com>

    Tristan pisze:
    > Tak. Masz wyższe koszty uzyskania przychodu w takim układzie.

    Na PIT11 od pracodawcy mam koszty uzyskania przychodu 1302 zl.
    Czy jak wpisze w zeznaniu 1627,56 US sie nie przyczepi?
    Czy do udokumentowania tego wystarczy zaswiadczenie o zameldowaniu?
    Czy musze miec jakies bilety imienne czy cos podobnego?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-02-19 08:49:57
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy do udokumentowania tego wystarczy zaswiadczenie o zameldowaniu?
    > Czy musze miec jakies bilety imienne czy cos podobnego?

    Nic nie musisz mieć, wystarczy zameldowanie w miejscowości innej niż zakład
    pracy. A swoją drogą to popatrz czy te koszty już nie są podwyższone o 50% w
    PIT-11, bo namieszasz. Normalny księgowy robi to na bieżąco, co miesiąc.

  • 5. Data: 2008-02-22 08:52:31
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 09:49, "Robert J." <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > PIT-11, bo namieszasz. Normalny księgowy robi to na bieżąco, co miesiąc.

    Nie zameldowanie bo mowa jest o zamieszkaniu. Jesli pracownik mieszka
    w miescie gdzie pracuje, a zameldowany jest w miescie innym to
    zwiekszone koszty nie przysluguja