  • 1. Data: 2004-09-06 11:17:12
    Temat: jak zmienic nazwisko? - jeszcze raz
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów
    Sytuacja wyglada nastepujaco:
    w roku 1953 urodzil sie moj ojciec, w tym czasie w polsce nastapila
    rusycyfikacja i zmieniono jego nazwisko na polską pisownię, teraz cześć
    rodziny ma nazwisko prawidlowe, a czesc spolszczone, nie zaprzątał bym
    sobie tym głowy, ale jestem jedynym, ktory to nazwisko bedzie
    przekazywał dalej ( reszta rodziony z blednym nazwiskiem to same kobiety
    )i z tego powodu mam szereg pytan:
    co musze zrobic, jakie dokumenty zdobyc i gdzie to wszystko zalatwic,
    jaki będzie przyblizony koszt takiej operacji
    z gory dziekuję
    --
    Pozdr.Richat

  • 2. Data: 2004-09-06 12:19:44
    Temat: Re: jak zmienic nazwisko? - jeszcze raz
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > w roku 1953 urodzil sie moj ojciec, w tym czasie w polsce nastapila
    > rusycyfikacja i zmieniono jego nazwisko na polską pisownię,

    Sorry, ale chyba nastąpiła POLONIZACJA, bo przy rusyfikacji zmieniono by
    polskie nazwisko na rosyjską pisownię.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-09-06 12:41:50
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Lesio5 napisał:

    > Sorry, ale chyba nastąpiła POLONIZACJA, bo przy rusyfikacji zmieniono by
    > polskie nazwisko na rosyjską pisownię.

    no ale to bylo za czasow jak katowice nazywaly sie stalinogród, wiec
    rusycyfikacja :)

    --
    Pozdr.Richat

  • 4. Data: 2004-09-06 19:36:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > rusycyfikacja :)

    W kwestii formalnej panie marszalku: to sie nazywa "rusyfikacja".

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-09-07 07:45:04
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:

    > Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W kwestii formalnej panie marszalku: to sie nazywa "rusyfikacja".

    niech bedzie i tak, ale wiadomo o co chodzi :)

    --
    Pozdr.Richat