  • 1. Data: 2006-02-06 08:49:46
    Temat: jak udowodnic ze dorabiam prostytucja
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,
    pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie
    macie jakies pomysly to napiszcie,
    jestem wysoka ladna blondynka z nogami az do nieba :-))
    podziekowania za dobre pomysly
    gringo

  • 2. Data: 2006-02-06 09:26:07
    Temat: Re: jak udowodnic ze dorabiam prostytucja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gringo77 wrote:
    > Witam,
    > pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie
    > macie jakies pomysly to napiszcie,

    A kto wymaga takiego dowodu, hmm?

  • 3. Data: 2006-02-06 09:29:52
    Od: ELCO <e...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A kto wymaga takiego dowodu, hmm?

    Moze urzad skarbowy? Pewnie do rozliczenia rocznego
    potrzebne <lol>

  • 4. Data: 2006-02-06 09:32:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Moze urzad skarbowy? Pewnie do rozliczenia rocznego
    > potrzebne <lol>

    Chciałbym zobaczyć podstawę prawną takiego żądania ze strony
    sfiksowanego fiskusa.

    To oni musieliby udowodnić, że dana suma NIE została zarobiona w ten
    sposób. Powodzenia ;)

  • 5. Data: 2006-02-06 09:42:14
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,;)
    tak to wlasnie USa ;-))
    zada cos takiego
    ale tu juz na grupie bylo ze w sadzie
    trzeba wlasnie to udowodnic

    gringo

  • 6. Data: 2006-02-06 09:44:59
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie
    > macie jakies pomysly to napiszcie,
    > jestem wysoka ladna blondynka z nogami az do nieba :-))

    Niemożliwe. Ładne divy można spotkać tylko filmach :-))

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 7. Data: 2006-02-06 09:48:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    gringo77 napisał(a):

    > ale tu juz na grupie bylo ze w sadzie
    > trzeba wlasnie to udowodnic

    Dowodem niech będzie zeznanie świadka/oskarżonego stwierdzające
    , że konkretne pieniądze pochodzą właśnie z takich działań.

    No i zagwozdka - teraz ew. trzeba udowodnić Ci składanie
    fałśzywych zeznań ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 8. Data: 2006-02-06 09:52:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    gringo77 wrote:

    > pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie
    > macie jakies pomysly to napiszcie,
    > jestem wysoka ladna blondynka z nogami az do nieba :-))
    > podziekowania za dobre pomysly

    Najprościej:
    zaproponuj swoje usługi miłym panom w samochodzie z niebieską lampką na
    dachu.

  • 9. Data: 2006-02-06 10:03:10
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    gringo77 wrote:

    > Witam,;)
    > tak to wlasnie USa ;-))
    > zada cos takiego
    > ale tu juz na grupie bylo ze w sadzie
    > trzeba wlasnie to udowodnic

    No coz, trza wziac urzednika, albo lepiej 2 i swiadczyc im jednorazowa
    usluge. Oczywiscie nie za darmo, bo to by bylo oszustwo. Niech zaplaca,
    skorzystaja i beda miec dowod. A jak oni sobie to wrzuca w "czynnosci
    urzedowe - koszty" to juz jest ich problem...

    Moze byc?

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 10. Data: 2006-02-06 14:43:10
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

> [...]
    > pomozcie mi w tej delikatnej dziedzinie
    > macie jakies pomysly to napiszcie,
    > jestem wysoka ladna blondynka z nogami az do nieba :-))

    Mój znajomy składa dobrowolne oświadczenie na koniec każdego roku
    kalendarzowego że utrzymuje się z prostytucji. Zanosi na dziennik i
    tyle. I majątek ma kryty :-)

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski