  • 1. Data: 2008-08-16 12:50:44
    Temat: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    jest teraz tzw. dlugi weekend
    wczoraj wieczorem byla burza, przypieprzyl pierun i sie wlaczyl autoalarm u
    auta zaparkowanego pod moim oknem

    wyje do tej pory - 14.44 nastepnego dnia

    wlasciciel auta pewnie wyjechal na odpoczynek, i ma w dupie to, ze jego
    autoalarm szarpie nerwy wszystkim na osiedlu (ktorzy tez chcieli odpoczac)

    ten alarm wyje z nieslabnaca sila, ma chyba dobry akumulator i obawiam sie,
    ze bedzie rowniez wyl i tej nocy :(((

    co PRAWNIE mozna zrobic???

    kiedys, ze 2 lata temu juz byla taka sytuacja - o 1 w nocy sasiad wezwal
    policje, przyjechali, pokrecili nosem i... stwierdzili, ze "nic nie moga
    zrobic" - nawet ustalic adres na podstawie rejestracji !!!
    (zeby zadzwonic do drzwi i zwyczajnie poprosic o wylaczenie alarmu!!!)

    CZY RZECZYWISCIE NIC SIE NIE DA ???!!!

    przeciez NIE DA SIE WYTRZMAC !!!

    prosze, BLAGAM o rade jakie kroki przewiduje prawo ???
    czy jak teraz wezwe policje czy Straz Miejska i oni znowu powiedza, ze "nic
    nie moga" to czy JEDNAK nie ma jakichs paragrafow ktore ZMUSZA ich do
    dzialania???

    --
    Y?

  • 2. Data: 2008-08-16 13:04:32
    Temat: Re: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Yyy wrote:
> [...]
    > auta zaparkowanego pod moim oknem
    >
    > wyje do tej pory - 14.44 nastepnego dnia
    >
    > wlasciciel auta pewnie wyjechal na odpoczynek, i ma w dupie to,

    dzownic po policje, zglaszac prawdopodobne wlamanie, naruszanie ciszy
    nocnej, halas itp.

  • 3. Data: 2008-08-16 13:08:36
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Marian <m...@a...pl> wrote in news:g86j94$nq$1@news.onet.pl:

    > dzownic po policje, zglaszac prawdopodobne wlamanie, naruszanie ciszy
    > nocnej, halas itp.

    ale co to da? jaki bedzie skutek?

    tzn. chodzi mi o to czy po "wyjasnieniu sprawy" znow nie odjada zostawiajac
    wyjace auto?

    --
    Y?

  • 4. Data: 2008-08-16 13:31:55
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    powinni odcholowac sprzęt - straz miejską polecam - przeciez kurwicy mozna
    dostac

    ale chyba zaraz i tak mu akumulator padnie ;)))

    albo podlozyc ogień - wtedy straz przyjedzie i zacznie gasic i sama z
    wkurwienia rozpieprzy toporem ;))))))))

    wspolczucia

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-08-16 13:42:39
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Sie, 14:50, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

> [...]
    > czy jak teraz wezwe policje czy Straz Miejska i oni znowu powiedza, ze "nic
    > nie moga" to czy JEDNAK nie ma jakichs paragrafow ktore ZMUSZA ich do

    U mnie na placu zadzownili na policje i zlosili wlamanie do samochodu.
    Dodatkowo powiedzieli ze wlasciciela chyba napadli i pobili bo nie
    reaguje wiec moze lezy gdzies zwiazany w domu.

    Drugi przypadek na placu obok to po prostu wybili szybe otworzyli
    maske i wyciagneli akumulator zostawiajac kartke "autoalarm sluzy do
    alarmowania wlasciciela. Na co ci on jak masz w dupie ze ci samochod
    kradna?"

  • 6. Data: 2008-08-16 14:13:45
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> wrote in news:7bb6376a-
    1...@5...googlegroups.
    com:

    > Drugi przypadek na placu obok to po prostu wybili szybe otworzyli
    > maske i wyciagneli akumulator

    dobry autoalarm ma chyba niezalezne zasilanie?

    --
    Y?

  • 7. Data: 2008-08-16 14:16:47
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Yyy" <y...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > dobry autoalarm ma chyba niezalezne zasilanie?

    dobry autoalarm nie wyje caly czas bez powodu:/

  • 8. Data: 2008-08-16 15:44:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    basti78 napisał(a) :
    > powinni odcholowac sprzęt - straz miejską polecam - przeciez kurwicy mozna
    > dostac
    >
    > ale chyba zaraz i tak mu akumulator padnie ;)))

    Nie tak całkiem szybko. Wg szybkich obliczeń w pamięci, to tak
    jeszcze z 7-15 dni może :-D

    Pomysł Szalonego Kapelusznika jest nienajgorszy ;-)
    Też się kiedyś wku... jak w sklepie 100m dalej wyło od 1 w nocy
    do chyba 8 rano. Wpadłem na inny pomysł. Ale z braku materiałów
    niezrealizowany. Potrzebna była 2m drabina i pianka montażowa.
    Pisać dalej? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 9. Data: 2008-08-16 15:57:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 17:44:40 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > niezrealizowany. Potrzebna była 2m drabina i pianka montażowa.
    > Pisać dalej? ;-)

    Nie musisz. Nowoczesne syreny radzą sobie z tym całkiem dobrze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2008-08-16 16:12:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    scream napisał(a) :

    > Nie musisz. Nowoczesne syreny radzą sobie z tym całkiem dobrze.

    Nawet nie chodzi o uszkodzenie. Wystarczyłoby wytłumienie o
    połowę lub więcej. To w końcu solidna bariera.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE