  • Data: 2005-07-26 03:21:59
    Temat: Re: jak uchylić postanowienie?
    Od: wasp <k...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Buc lubelskich sadow Otto Falkenstein wrote:

    > a sedziowie to
    > prostytutki w togach,

    a nie?

    > bo w USA to byłoby niedopuszczalne, bo tam sądzą
    > nieprzkupni przysięgli.

    Prawdopodobienstwo przekupienia lawnika jest prawie zerowe. Chocby
    dlatego ze do kazdej sprawy jest wybierany inny zestaw, z innej puli. I
    po wyroku lawnik idzie do domu i zapomina o sprawie. W przeciwienstwie
    do polskich "sedziow" zaden lawnik w USA nie jest czescia ukladow i
    ukladzikow w sadach.

    Taka drobna i glupia roznica. Tak, w skorumpowanym Lublinie trudno to
    zrozumiec.

    > Oczywiscie zaraz pan kameleon z USA pod jakimś kolejnym nickiem mnie tu
    > skrytykuje, nazwie bucem sądowy, prostytutką, wyzwie I preszesa Sadu
    > Najwyzszego od kutasów,

    PRLowski karierowicz Gardocki zostal uznany za kutasa przez Strasbourg,
    bo de facto zaklepal polityczny wyrok Sokolowskiego z Wodzislawia.
    Ale kutas do politycznej prostytucji przyznac sie nie chce.