  • 1. Data: 2005-07-19 21:34:54
    Temat: jak uchylić postanowienie?
    Od: "xxx" <m...@i...pl>

    witam wszystkich, prosze o pomoc jak uchylić postanowienie sądu oddalające
    zażalenie na zatrzymanie.Nie wdając się w szczegóły w postanowieniu sąd
    napisał iż zatrzymanie było zasadne gdyż inny sąd wydał w tej sprawie wyrok
    uznając mnie winnym. (lecz wyrok ten nie jest prawomocny , był nakazowy i
    złożyłem sprzeciw), czy to jest możliwe aby sąd w uzasadnieniu podpierał się
    nieprawomocnym wyrokiem (co z zasadą domniemania niewinności) bardzo proszę
    o pomoc jak to uchylić lub zaskarżyć?

  • 2. Data: 2005-07-20 08:54:56
    Temat: Re: jak uchylić postanowienie?
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "xxx" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > witam wszystkich, prosze o pomoc jak uchylić postanowienie sądu oddalające
    > zażalenie na zatrzymanie.

    niestety od orzeczen wydanych przez sad odwolawczy na skutek odwolania nie
    przysluguje srodek odwolawczy.

  • 3. Data: 2005-07-24 17:02:29
    Od: rhonda <w...@h...com>

    xxx wrote:

    > witam wszystkich, prosze o pomoc jak uchyliae postanowienie s?du oddalaj?ce
    > za?alenie na zatrzymanie.Nie wdaj?c si? w szczegó?y w postanowieniu s?d
    > napisa? i? zatrzymanie by?o zasadne gdy? inny s?d wyda? w tej sprawie wyrok
    > uznaj?c mnie winnym.

    ROTFL

    Wyslij kontrole z centreali do tego "sadu". I naglosnij sprawe. W koncu
    jestes i tak na straconej pozycji. "Sedzia" ma czlowieka, teraz szuka
    paragrafow.

    > (lecz wyrok ten nie jest prawomocny , by? nakazowy i
    > z?o?y?em sprzeciw), czy to jest mo?liwe aby s?d w uzasadnieniu podpiera? si?
    > nieprawomocnym wyrokiem (co z zasad? domniemania niewinno?ci) bardzo prosz?
    > o pomoc jak to uchyliae lub zaskar?yae?

    Sad ma obowiazek rozpatrzyc WYLACZNIE fakty ktore byly znane PRZED
    zatrzymaniem. Cala reszta nie moze byc brana pod uwage.

    Piekna sprawa na Strabsourg. Lech Kutas-Gardocki znowu by sie zdziwil.

  • 4. Data: 2005-07-24 21:29:22
    Od: "xxx" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "rhonda" <w...@h...com> napisal w wiadomosci
    > xxx wrote:
    czy to na 100% ?, czy mozna to uchylic lub zaskarzyc?

  • 5. Data: 2005-07-25 04:56:33
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    xxx napisał(a):
    > Uzytkownik "rhonda" <w...@h...com> napisal w wiadomosci

    > czy to na 100% ?, czy mozna to uchylic lub zaskarzyc?

    Człowiek z którym gadasz, znany także jako "człowiek o 1000 nickach"
    jest dosyć kiepskim źródłem wiedzy na temat prawa polskiego i praktyki
    orzeczniczej. Z grubsza jego poglądy można strescić w ten sposób, że jak
    jakiś przepis jest dla człowieka niekorzystny to jest on niezgosny z
    konstytucją, prawami człowieka, sztrasburg go uchyli, a sedziowie to
    prostytutki w togach, bo w USA to byłoby niedopuszczalne, bo tam sądzą
    nieprzkupni przysięgli.

    A co do twojego pytania. Odpowiedź brzmi: nie, nie można. Sad ocenia
    tylko, czy były uzasadnione podejrzenia co do popełnienia przyestępstwa,
    które uzasadniały zatrzymanie. Jeżeli wydano wyrok nakazowy to znaczy,
    że były. Kwestia prawomocności wyroku nie ma znaczenia, bo nie ocenie
    się winy.

    Oczywiscie zaraz pan kameleon z USA pod jakimś kolejnym nickiem mnie tu
    skrytykuje, nazwie bucem sądowy, prostytutką, wyzwie I preszesa Sadu
    Najwyzszego od kutasów, przytoczy jedno z tych 3 orzeczeń strasbourskich
    jakie zna (nie koniecznie pasujące do sprawy, i nie proś o
    przetłumaczenie bo każe sobie za to zapłacic) albo rzuci jakims
    artykułem z amerykańskiej prasy. Bo wiecej nie umie.

    --
    Falkenstein
    Veni, Lucifer

  • 6. Data: 2005-07-26 03:21:59
    Od: wasp <k...@t...com>

    Buc lubelskich sadow Otto Falkenstein wrote:

    > a sedziowie to
    > prostytutki w togach,

    a nie?

    > bo w USA to byłoby niedopuszczalne, bo tam sądzą
    > nieprzkupni przysięgli.

    Prawdopodobienstwo przekupienia lawnika jest prawie zerowe. Chocby
    dlatego ze do kazdej sprawy jest wybierany inny zestaw, z innej puli. I
    po wyroku lawnik idzie do domu i zapomina o sprawie. W przeciwienstwie
    do polskich "sedziow" zaden lawnik w USA nie jest czescia ukladow i
    ukladzikow w sadach.

    Taka drobna i glupia roznica. Tak, w skorumpowanym Lublinie trudno to
    zrozumiec.

    > Oczywiscie zaraz pan kameleon z USA pod jakimś kolejnym nickiem mnie tu
    > skrytykuje, nazwie bucem sądowy, prostytutką, wyzwie I preszesa Sadu
    > Najwyzszego od kutasów,

    PRLowski karierowicz Gardocki zostal uznany za kutasa przez Strasbourg,
    bo de facto zaklepal polityczny wyrok Sokolowskiego z Wodzislawia.
    Ale kutas do politycznej prostytucji przyznac sie nie chce.

  • 7. Data: 2005-07-26 08:19:08
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "wasp" <k...@t...com> napisał w wiadomości

    PLONK, baranie