  • Data: 2010-08-22 18:45:30
    Temat: Re: jak pozyskać dane
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Majka04 pisze:

    > Wyobraź sobie, ze nie szłam w szpilkach, a chodnik rzeczywiście prawie się
    > przewrócił, bo ruchomy z wystającym drutem, czego nie przy każdym świetle
    > nawet dobrze widzący był w stanie zobaczyć, a są i miej widzący.

    Pisałaś prowizoryczny - czy było widać, przed wejściem na niego, że to
    jakaś prowizorka? Czy dopiero jak się zaczął przewracać (BTW: chodnik?
    przewracać? A dokładniej - jakaś deska czy ruchoma płyta?) doszłać do
    takiego wniosku?

    > Życzę Ci trochę wyobraźni i przewidywalności, bo nie wiadomo, co Tobie może
    > się przydarzyć nawet na prostej drodze.

    I po co tak nerwowo? Usiłuję ustalić okoliczności - i przy okazji
    przedstawić ci problemy, jakie możesz mieć w ewentualnym sądzie. Ba! Jak
    druga strona będzie wredna, może nawet sugerować, że byłaś pijana.

    Jak chcesz się domagać odszkodowania, to musisz być na takie pytania
    gotowa. I reagować na nie spokojnie.

    No, chyba że nie zależy ci na odszkodowaniu, a tylko chcesz się trochę
    poawanturować.