  • Data: 2010-08-23 12:36:34
    Temat: Re: jak pozyskać dane
    Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i4rtca$i6b$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Przede wszystkim trochę bez sensu się nagrałaś. Twój telefon z góry
    > sugerował, że oddzwaniajacy będzie miał problemy, więc nie dziw się, że
    > nie oddzwonił. Sama byś nie oddzwoniła pewnie :-)
    >
    > Najpierw z innego numeru zadzwoń i umów się po prostu na spotkanie w
    > sprawie wynajmu lokalu. Zawsze możesz przy okazji zapytać, kto będzie
    > wynajmującym, bo się chcesz zorientować w jego referencjach :-) Jak to nie
    > chwyci, to można się tam przespacerować i pogadać choćby z tymi, którzy
> [...]
    Pięknie dziękuję za podpowiedzi jak szukać i o taką pomoc prosiłam.
    Nie wiem jeszcze na pewno czy będę "ścigać' faceta, bo to okaże się w piątek
    po pobycie w szpitalu, bo od razu nie można było przeprowadzić dokładnych
    badań i zabiegu ze względu na opuchliznę to będą trwałe uszkodzenia i
    komplikujące życie, czy trochę bólu i wygojenie ran i koniec.
    U wynajmujących uzyskałam właśnie tylko nazwisko i numer telefonu i
    przypominam sobie że parę lat temu o facecie było głośno w mediach ale nie
    pamiętam czy pozytywnie czy negatywnie.
    Jeszcze raz pięknie dziękuję i w razie czego będę wiedziała gdzie szukać.