  • 1. Data: 2003-11-04 15:05:27
    Temat: jak pozbyć się mailingu z readers digest ??
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    Witam

    Moim rodzicom notorycznie R D wysyła poczte w stylu kup to wygrasz (jakies
    5lat moze dluzej - skąd wzięli dane adresowe nie wiem)
    a ojciec jest dość podatny na takie bzdury.
    Mama próbowała im coś słac zeby sobie dali spokój (nie wiem dokładnie co)
    ale nic to nie dało.
    Powiedzcie jak to od strony prawnej i praktycznej wygląda.

    slovek

  • 2. Data: 2003-11-04 15:31:09
    Temat: Re: jak pozbyć się mailingu z readers digest ??
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "slovek" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > ale nic to nie dało.
    > Powiedzcie jak to od strony prawnej i praktycznej wygląda.

    Napisz im (oczywiście mama, albo tata, w zależności kto dostaje listy), że
    żadasz zaprzestania przetwarzania danych osobowych.
    Po następnym liście, proponuję www.giodo.gov.pl, a po następnym do adwokata.
    Są duże pieniądze do wzięcia.

  • 3. Data: 2003-11-04 17:38:23
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    że
    > żadasz zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

    List wyslij jako polecony za potwierdzeniem odbioru. Bedziesz mial dowod ze
    dotarl.

  • 4. Data: 2003-11-04 18:19:49
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    > że
    > adwokata.
    > >

    > List wyslij jako polecony za potwierdzeniem odbioru. Bedziesz mial dowod
    ze
    > dotarl.

    zapomnij o dużych pieniadzach bo jest to trudne do udowodnienia a i tak
    wyprą się wszystkiego a prokuratury i sądy nie wiedzą co z takimi sprawami
    robić i bronią oskarzonych przed odpowiedzialnością karną .
    poczytaj post z 25.10 na temat readers digest
    Marek

  • 5. Data: 2003-11-04 19:49:38
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --

    Użytkownik "Marek" <e...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zapomnij o dużych pieniadzach bo jest to trudne do udowodnienia a i tak

    Co tu jest trudnego do udowodnienia?

    > wyprą się wszystkiego

    Po to sa dowody

    >a prokuratury i sądy nie wiedzą co z takimi sprawami
    > robić i bronią oskarzonych przed odpowiedzialnością karną .

    Mowa jest o odpowiedzialnosci cywilnej. A sady doskonale wiedza co robic.
    Takie jest zalozenie wymiaru sprawiedliwosci

  • 6. Data: 2003-11-05 08:59:25
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mowa jest o odpowiedzialnosci cywilnej. A sady doskonale wiedza co robic.
    > Takie jest zalozenie wymiaru sprawiedliwosci

    W mojej sprawie przeciwko bankowi 3 lata prokurator za wszelką cenę stara
    się być obrońcą zamiast oskarżycielem -a przestępstwo jest ścigane z urzędu.
    Dowody są niczym w przypadku p!#$%^& nej korupcji.
    nawet korzystna dla mnie decyzja GIODO jest nie wystarczająca dla
    prokuratury i sądu. aranoja!
    Marek