  • 21. Data: 2008-06-03 14:57:25
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 15:59
    (autor zxc
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g23io7$3qt$2@news.dialog.net.pl>):

    > obie drogi sa dwukierunkowe, wiecej znakow nie ma
    > czescia B pojechalbys w ktora strone?
    > z poziomej na pionowa, czy z pionowej na pozioma? ;)...sorki ze taki
    > dociekliwy jestem ale dla niektorych czlowieczkow to jest naprawde trudne
    > ;)

    No jak trudne? Pas B służy do wyjeżdżania z dołu na prawo, lewo, a pas A
    służy do wjeżdżania z góry na dół. Innej opcji nie ma.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 22. Data: 2008-06-03 14:59:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 15:28
    (autor zxc
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g23gtm$2ht$1@news.dialog.net.pl>):

    > ja tu wszystko rozumiem, tylko pewni geniusze wiedza lepiej.. juz nie
    > raz skasowaliby mi auto, dlatego przydaloby mi sie znac odpowiedni
    > paragraf, upewnic sie itd...

    Art. 16.
    1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.
    2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany
    jechać po prawej jezdni; [...]
    3. [...]
    4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi
    jezdni.[...]

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 23. Data: 2008-06-03 15:21:54
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 16:57:25 +0200, Tristan napisał(a):

    > No jak trudne? Pas B służy do wyjeżdżania z dołu na prawo, lewo, a pas A
    > służy do wjeżdżania z góry na dół. Innej opcji nie ma.

    A może pas B służy wyjeżdżaniu w prawo, a pas A wyjeżdżaniu w lewo
    i wjeżdżaniu?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 24. Data: 2008-06-03 15:36:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 17:21
    (autor Henry(k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1s85793yu47fi$.ykwtczt7ly76$.dlg@40tude.net>):

    W żadnym razie. Art.16

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 25. Data: 2008-06-03 16:01:21
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    zxc pisze:

    > ja tu wszystko rozumiem, tylko pewni geniusze wiedza lepiej.. juz nie
    > raz skasowaliby mi auto, dlatego przydaloby mi sie znac odpowiedni
    > paragraf, upewnic sie itd...

    Po upewnieniu się kupić auto o wartości katalogowej ok. 10 tysięcy za
    połowę tej ceny i zarabiać na OC :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 26. Data: 2008-06-03 17:57:01
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    Nie chcę cię matrwić ale coś podobnego przerabiałem i skończyło się na
    rozmowie z drogówką*... okazało się że jesli nie ma znaków o nakazie jazdy,
    nie ma oznaczeń wymazanych na drodzę to ....
    WJAZ i WYJAZD z drogi poziomej może odbywac się stroną A i B !!!!
    Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.

    * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl

  • 27. Data: 2008-06-03 18:22:02
    Od: zxc <d...@c...pl>

    Kret z domu wrote:
> [...]
    > jazdy, nie ma oznaczeń wymazanych na drodzę to ....
    > WJAZ i WYJAZD z drogi poziomej może odbywac się stroną A i B !!!!

    sprecyzuj ten WJAZD i WYJAZD z drogi poziomej

    > Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.
    >
    > * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    to ciekawe...
    ciekawe czyja bedzie wina w przypadku stluczki

  • 28. Data: 2008-06-03 18:23:00
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Kret z domu pisze:

    > nie ma oznaczeń wymazanych na drodzę to ....
    > WJAZ i WYJAZD z drogi poziomej może odbywac się stroną A i B !!!!
    > Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.
    >
    > * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    Taaa. Rozumiem ze wg Ciebie w Polsce nie obowiazuje ruch prawostronny? :D

    Jacek Kustra

  • 29. Data: 2008-06-03 18:34:09
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.
    >
    > * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    Weź nie rozmieszaj mnie bo będzie trudno usnąć. Po ilu flaszkach byliście
    jak doszliście do tych rewulucyjnych teorii. Powiedz mi, że tak jak na
    rysunku, wjedziesz z drogi poziomej przez stronę B, to w momencie gdy
    zrównasz się jadąc w dół z wysepką z lampą to po której stronie drogi
    będziesz? Jeżeli dojdziesz do wniosku, że po lewej stronie to wasza teoria
    upada, ponieważ ruch powinien odbywać się prawą jezdnią. Tutaj ktoś już
    cytował odpowiedni paragraf.
    --
    Maluch

  • 30. Data: 2008-06-03 19:10:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 17:36:09 +0200, Tristan napisał(a):

    > W żadnym razie. Art.16

    Rysunek zbyt precyzyjny nie jest (zxc: nie masz może zdjęcia?)
    ale jeśli uznać że droga się przed latarnią po prostu rozwidla,
    to rację mają Ci którzy jeżdżą gdzie chcą - jadąc prawą stroną
    drogi A są w zgodzie z art 16 PoRD.

    Pozdrawiam,
    Henry