  • 11. Data: 2008-06-03 14:07:27
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    zxc napisał(a):

    > obie drogi sa dwukierunkowe, wiecej znakow nie ma
    > czescia B pojechalbys w ktora strone?

    Wszystko jedno przecież;-)

    > z poziomej na pionowa, czy z pionowej na pozioma? ;).

    Z pionowej na poziomą. Chyba, że rzecz dzieje się w GB, to pewnie
    odwrotnie.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 12. Data: 2008-06-03 14:13:02
    Od: zxc <d...@c...pl>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to w którą stronę. Jadąc od dołu mapy i wjeżdżałbym na drogę
    > poziomą. Obojętnie, czy w lewo, czy prawo to pojechałbym po stronie B

    naprawde?! ;) to Ty jakies jakis... normalny ;)

    niektore czlowieczki w opisywanym miejscu jezdza sobie jak im
    wygodniej... jedzie od dolu i chce skrecis w lewo to sobie jedzie
    czescia A... jak jedzie droga pozioma od prawej strony to wjezdza
    czescia B... a jak!

    a najlepsze jest tlumaczenie jednego goscia.. bo nie na wysepce z lampa
    znaku "nakaz jazdy z prawej strony znaku - c-9" i wtedy nie trzeba
    jechac "normalnie" :O

  • 13. Data: 2008-06-03 14:20:01
    Od: zxc <d...@c...pl>

  • 14. Data: 2008-06-03 14:23:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zxc pisze:

    > a najlepsze jest tlumaczenie jednego goscia.. bo nie na wysepce z lampa
    > znaku "nakaz jazdy z prawej strony znaku - c-9" i wtedy nie trzeba
    > jechac "normalnie" :O

    Możesz im wytłumaczyć, że lampa tu nic nie zmienia. Jakby jej nie
    było, to skręcając w lewo z wyjazdu nie ustawiałby się po lewej stronie
    jezdni, tylko podjechałby do jej osi.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 15. Data: 2008-06-03 14:30:04
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > niektore czlowieczki w opisywanym miejscu jezdza sobie jak im wygodniej...
    > jedzie od dolu i chce skrecis w lewo to sobie jedzie czescia A... jak
    > jedzie droga pozioma od prawej strony to wjezdza czescia B... a jak!

    To się nazywa olewający stosunek do przepisów

    > a najlepsze jest tlumaczenie jednego goscia.. bo nie na wysepce z lampa
    > znaku "nakaz jazdy z prawej strony znaku - c-9" i wtedy nie trzeba jechac
    > "normalnie" :O

    Też jak i wyżej pokazuje moc szkolenia przyszłych mistrzów kierownicy. Jak
    przeżyją?
    --
    Maluch

  • 16. Data: 2008-06-03 14:35:58
    Od: zxc <d...@c...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Możesz im wytłumaczyć, że lampa tu nic nie zmienia. Jakby jej nie
    > było, to skręcając w lewo z wyjazdu nie ustawiałby się po lewej stronie
    > jezdni, tylko podjechałby do jej osi.

    najczestsza reakcja geniuszy to:
    1. nic sie przeciez nie stalo
    2. co sie pan czepiasz
    3. nie cffaaaniakuj pan ;)

    czekac tylko, az ktorys z nich skasuje komus auto... :/
    ..bo przeciez glupi ma zawsze racje

  • 17. Data: 2008-06-03 14:39:28
    Od: zxc <d...@c...pl>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > To się nazywa olewający stosunek do przepisów

    > Też jak i wyżej pokazuje moc szkolenia przyszłych mistrzów kierownicy.
    > Jak przeżyją?

    oby tylko oni byli jedynymi ofiarami

  • 18. Data: 2008-06-03 14:45:25
    Od: zxc <d...@c...pl>

    zxc wrote:

    > oby tylko oni byli jedynymi ofiarami

    ale to najczesciej "doswiadczeni" kierowcy w wieku "srednim"

    a mlodzi miszczowie kierownicy to najczesciej wykonuja manewr pt.
    wyprzedze go i przed nim poczekam na swiatlach

  • 19. Data: 2008-06-03 14:46:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zxc pisze:

    > czekac tylko, az ktorys z nich skasuje komus auto... :/
    > ..bo przeciez glupi ma zawsze racje

    Niech skręcający z głównej ulicy będą konsekwentni i jak zablokują
    komuś wyjazd w lewo pod prąd, to nie ustąpią tak że będzie się musiał
    wycofać i skręcić z prawego pasa, to może się nauczy.

  • 20. Data: 2008-06-03 14:55:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zxc wrote:
    > ...zakladajac, ze ruch odbywa sie prawa strona jezdni, czyli tak jak w
    > Polsce
    > plan sytuacyjny jest taki:
    > http://img527.imageshack.us/img527/5040/wyjazddj2.jp
    >
    > jedyne znaki poziome to przerywana linia na drodze "poziomej", a z
    > pionowych to znak "ustap pierszenstwa przejazdu" usytulowany jak na obrazku
    >
    > interesuje mnie jak powinno sie wjezdzac i wyjezdzac z tej drogi "pionowej"
    > jakby ktos podrzucil jakis paragrafik z PoRD to bylo by fajnie

    A do wjazdu, B do wyjazdu.
    Co tam niezrozumiałego jest.