eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości? › Re: jak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości?
  • Data: 2011-12-03 15:38:32
    Temat: Re: jak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości?
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłam kadrową, świadczyłam pracę - przygotowywałam wniosek do FGŚP, PITy,
    świadectwa itp a pracowicy kancelarii syndyka tylko ponaglali. Oni wzięli
    wzięli wynagrodzenie za swoją "pracę", ja niestety nie. Pracowali też stróże
    i księgowa, reszta tj. około 40 osób nie świadczyło pracy. Nikt nie otrzymał
    ani 1 zł za okres po ogłoszeniu upadłości, chociaż od ogłoszenia upadłości
    minęlo 3 lata.

    Hanna

    > A praca była świadczona przez Ciebie nadal, czy raczej zostałaś zwolniona
    > obowiązku świadczenia pracy aż do upływu okresu wypowiedzenia?
    > I na pewno mowa o wynagrodzeniu za pracę, a nie o odszkodowaniu,
    > ekwiwalentach, itp. itd.?
    >

    > -----
    > powinien wypłacić syndyk, który stosuje praktyki niekoniczne zgdone z
    Ustawą -