eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości? › Re: jak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości?
  • Data: 2011-12-05 08:36:57
    Temat: Re: jak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości?
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    =?ISO-8859-2?B?X7Hm6rPx87a8vy4=?= <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie pamiętam, która data się liczy:
    > czy data złożenia wniosku, czy data ogłoszenia upadłości, ale i tak
    zapewne
    > trzeba uwzględnić zmiany w ustawie zaszłe w 2007 r. (ten komentarz był
    sprzed
    > nowelizacji).

    Wniosek był złożony równiez w 2008

    > Próbuję rozgryść, czy świadczenia pracy od Ciebie na podstawie Twojej
    umowy o
    > pracę, już po ogłoszeniu upadłości zażądał syndyk, i czy są to należności
    za
    > czynności syndyka (wówczas kat. pierwszej).

    A może nie ma znaczenia czy praca była świadczona lub nie była, bo art 230
    mówi ogólnie "...w tym przypadające za czas po ogłoszeniu upadłości
    należności ze stosunku pracy ..." Nie jest napiasne że kosztami są tylko
    wynagrodzenia zatrudnionych przez syndyka, w ustawie ogłoszonej było takie
    rozgraniczenie. Czyli wg mnie wynagrodzenia wszytkich nadal zatrudnionych po
    upadłości sa kosztem ale może nieświadomie interperetuję z korzyścią dla
    siebie?

    Hanna