  • 11. Data: 2002-06-11 12:52:06
    Temat: Re: jak
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomości
    news:ae4pnp$8mr$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Iwona Jaszczyk" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > news:ae4ntr$1v3$1@nova.kki.krakow.pl...
    > > Ojciec dziecka nie chce o tym slyszec
    >
    > I ma racje ;-) Bylo dupy nie dawac.

    ROTFL :-) Jak to było.... "męska szowinistyczna świnia" chyba

  • 12. Data: 2002-06-11 12:59:31
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Witam potrzebuje pomocy
    > Jestem w ciazy
    > Ojciec dziecka nie chce o tym slyszec
    > niestety ja jestem z Krakowa on z Zakopanego
    > odkad sie dowiedzial stara sie mnie unikac
    > znam jego imie nazwisko i wiem ze prowadzi firme mam jej adres telefon
    >
    > w jaki sposob moge zlozyc do sadu sprawe o ustalenie ojcostwa i alimety
    > jesli nie znam nawet jego adresu stalego zameldowania
    >
    > prosze o pomoc za ktora z gory dziekuje

    Niestety nie znam się na prawie rodzinnym a piszę zmotywowany chamskimi
    wypowiedziami.
    Mam dwie propozycje:
    1) zajrzyj na http://forum.sow.pl i tam zadaj pytanie;
    2) w przypadku zainteresowania mogę podać na priv namiary kancelarii
    adwokackiej, która poprowadzi Ci sprawę za free :)

    Pzdr

  • 13. Data: 2002-06-11 13:34:26
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Kropeczka" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Znasz az tyle kobiet w ciazy aby takie "teorie" wygłaszać? Nic nie wiesz o
    > sytuacji... a jezeli mial to byc zart..to wybacz..niesmaczny i mogl kogos
    > urazic...:-(

    Nie znam jej jak i jego, a zeby cos oceniac nalezalo by sie zaznajomic z
    wypowiedziami takze jego, bo kazdy kij ma dwa konce. Duzo przypadkow jest ze
    dziewczyna specjalnie wykorzystuje faceta na kase, okreca go w okolo swego
    paluszka, sadzac ze jak mu zrobi dziecko to on zostanie jej niewolnikiem, a
    ze ma firme i duzo kasy to bedzie jej zycie sponsorowal. Oby tutaj tak nie
    bylo, i jezeli kogos obrazilem to przepraszam, juz nic wiecej lepjej nie
    bede pisal. EOT.

    Lepton

  • 14. Data: 2002-06-11 13:45:12
    Od: "Mania" <m...@v...kki.krakow.pl>

> [...]
    > bylo, i jezeli kogos obrazilem to przepraszam, juz nic wiecej lepjej nie

    wiesz co wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej. oceniles juz dziewuche
    wystaraczajaco.

  • 15. Data: 2002-06-11 13:50:30
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    Mania napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomo?ci

    >kogos

    >ze
    >>
    >wiesz co wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej. oceniles juz dziewuche
    >wystaraczajaco.

    No ale z drugiej strony czy to nie śmieszne ze dziecko w drodze a przyszla
    mamusia nawet nie zna stalego zameldowania tatusia....?

  • 16. Data: 2002-06-11 14:04:00
    Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl>

  • 17. Data: 2002-06-11 14:04:27
    Od: "Mania" <m...@v...kki.krakow.pl>

    > No ale z drugiej strony czy to nie śmieszne ze dziecko w drodze a przyszla
    > mamusia nawet nie zna stalego zameldowania tatusia....?

    a nawet jesli zna a on tam nie mieszka a jedyne uchwytne miejsce to wlasnie
    ta firma?
    i rany kobitka prosi o pomoc a nie o Wasze opinie w temacie czy to nie
    zabawne
    ze lala w ciazy a gostek jej mowi papa,
    moze powinna usunac dzieciaka i nie miec problemow - bo tak by bylo
    wygodniej ?
    buzka od mani tez w ciazy i tez sama.

  • 18. Data: 2002-06-11 14:08:17
    Od: "Mania" <m...@v...kki.krakow.pl>

> [...]
    > 2) w przypadku zainteresowania mogę podać na priv namiary kancelarii
    > adwokackiej, która poprowadzi Ci sprawę za free :)

    dzieki za trzezwosc spojrzenia :))

  • 19. Data: 2002-06-11 14:11:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Iwona Jaszczyk <a...@k...net.pl> wrote:

    > Witam potrzebuje pomocy

    Ciekawe to. Wypowiada się niby w tym wątku kilka kobiet.
    Ale wszystkie łączy jedna rzecz:

    Ja nie wierzę w zbieg okoliczności.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2002-06-11 14:12:07
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

    > Ciekawe to. Wypowiada się niby w tym wątku kilka kobiet.
    > Ale wszystkie łączy jedna rzecz:

    > Ja nie wierzę w zbieg okoliczności.

    Pogratulowac spostrzegawczosci, masz racje, ciekawy ten zbieg okolicznosci
    ;-)