  • Data: 2004-12-15 10:35:09
    Temat: Re: ja podejrzewam ze sie przedawnilo ale
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cpnfqk$l3s$2@news.onet.pl...

    > A to zabronione?
    > Bo wiele rzeczy można powiedzieć o firmach windykacyjnych, ale stawiania
    > im zarzutu że domagają się zapłaty przedawnionego roszczenia nie mogę
    > zrozumieć.

    z tego zyją, że się kotś przestraszy sądu i zapłaci.
    totalnie olać, nie mają prawa na takiej zasadzie dochodzić roszczeń.

    ja kiedyś dostałęm od nich ( w piątym czy szóstym liście) wstępnie
    wypełniony druk pozwu w postępowaniu uproszczonym, gdzie Kruk
    występował jako powód. no kupa śmiechu.
    a chodziło o przedawnione już roszczenia z tytułu rozliczeń z NN.

    macso