  • Data: 2004-12-17 22:51:25
    Temat: Re: Ściga mnie KRUK za nieuzasadnione długi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Cartman wrote:
    > Tez dostaje listy z Kruka ostatnio. Dzis przyszedl nawet list z
    > wyznaczeniem terminu wizyty ichniego windykatora czy jak tam sie on
    > nazywa - wybrali sobie dzien przed i dzien po swietach - przejmowac sie
    > tym?

    Gdyby przyszli i na proste 'do widzenia' nie zareagowali - wzywaj
    policję, że jakiś bandzior się dobija do drzwi i domaga się pieniędzy.

    [ciach]

    > No i najwazniejsze to regulamin. Kiedy korzystalem z NOM (2001),

    Najważniejszy to jest rok - fakturki się przedawniają po dwóch latach.

    > obowiazywal regulamin w ktorym mowa byla o rozliczaniu sie przez
    > lokalnego operatora. Wybierajac prefiks 1044 akceptowalem ten regulamin.
    > Nie przypominam sobie, abym zaakcetowal obecny regulamin a to wlasnie na
    > podstawie tego nowego wystawiaja faktury.

    To też prawda.

    > Jako uzytkownika a nie abonenta obowiazuje mnie chyba tylko regulamin
    > ktory zaakceptowalem korzystajac z ich uslugi czyli obowiazujacy w dniu
    > uslugi. Co mnie obchodzi ze pozniej go zmienili. Mam racje?

    Masz, ale jest to nieistotne - najprościej podnieść sprawę przedawnienia
    należności i spuścić ich na drzewo.