  • 21. Data: 2003-06-23 08:54:25
    Temat: Re: intrum justica- olac??
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Luk@s" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bd4ri3$a2m$1@news.onet.pl...
    > Proponuje konto w LUKASBANKU
    > przelewy za darmo
    > i płać im po 1 grosz
    > albo np. 0,23

    Swoją drogą, jeżeli wierzyciel nie ma automatycznego księgowania, to lekko
    się wnerwi ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 22. Data: 2003-06-23 10:32:38
    Od: "Jacek" <b...@w...pl>

    > Eee, pomyliło Ci się chyba z upominawcze z nakazowym. Wystarczy, że
    > przedstawi umowę i niezapłaconą fakturę i nakaz ma w kieszeni.

    Ech Tomuś ...dowcipny Czereśniak z Ciebie ... ot ... żartowniś :))
    Dla kol. Chrisa ...upominawcze czy nakazowe ...to wsio rawno.
    Bowiem sytuacja nie ulega zmianie.
    "czereśniaku-biedaku" ... sam raz jeszcze przeczytaj co wyskrobałeś :))

    >..."Wystarczy, że
    > przedstawi umowę i niezapłaconą fakturę i nakaz ma w kieszeni.
    ... no to umowę ... czy fakturę ? ... bo to dwie różne sprawy :)

    ... :))) i niby Sąd wyda ten "nakaz" bez pouczenia pozwanego o
    możliwości ... wniesienia środka odwoławczego ?

    Ech Tomuś ... ty być dobry sędzia ... ty skazać złodzieja zanim jeszcze
    ukradnie .... Ty Tomuś dążyć do doskonałości ... Ty skazać za kradziejstwo
    facia... zanim się urodzi....:))) Ty Tomuś mieć przydomek "sprawiedliwy"...
    Ty wsadzić do pierdla wszystkich ... tylko nie siebie.
    Ty być OK ... i ja na Ciebie głosować ... o ile przeżyć.

  • 23. Data: 2003-06-23 11:37:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jacek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dla kol. Chrisa ...upominawcze czy nakazowe ...to wsio rawno.
    > Bowiem sytuacja nie ulega zmianie.

    Ulega i to zasadniczej, ale Ty jej widzę nie zauważasz. Ale co tam - im
    więcej takich jak Ty, tym więcej pełnomocnicy zarobią :P

    > ... no to umowę ... czy fakturę ? ... bo to dwie różne sprawy :)

    Różne powiadasz? Są wręcz nierozłączne, jeśli faktura nie jest podpisana (a
    nie jest), a chcemy dostać nakaz zapłaty.

    > ... :))) i niby Sąd wyda ten "nakaz" bez pouczenia pozwanego o
    > możliwości ... wniesienia środka odwoławczego ?

    Naturalnie, że pouczy, ale z tego akurat nic nie musi wyniknąć, bo teraz
    pozwany musi działać (o ile chce i uzna, że ma to sens), a ma na to
    ograniczony czas, utrudnienia formalne, zwykle przeszkadza mu nieznajomość
    prawa itd.

    I jeszcze jedno. Napraw sobie klawiaturę, bo Ci się wielokropek zupełnie bez
    sensu włącza.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2003-06-23 18:06:50
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003 20:11:49 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Buacha cha cha cha !!!!!!!!!!!!!!
    > To Ty wierzysz w te bajdy, że oni długi odkupują !?

    http://www.intrum.pl

    ale spokojnie, dorzucają "tylko" 50% "swoich" kosztów do wartości
    długu plus oczywiście ustawowe odsetki więc czas działa na ich korzyść

  • 25. Data: 2003-06-23 18:08:05
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003 18:17:57 +0000 (UTC), Pawel
    <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> wrote:

    > Chyba jednak nie sprzedaja swoich dlugow,bo np ja mimo ze dostawalem pisma od
    > Kruka w sprawie dlugu w Canal Plus to jednak pieniadze mialem wplacic na rachunek
    > Canalu a potwierdzenie zaplaty wyslac faksem/mailem (tzn zeskanowane
    > potwierdzenie) do Kruka faceta ktory prowadzil moja sprawe (ach jak to pieknie
    > brzmi).Nie oplaca sie sprzedawac takich malych dlugow,lepiej handlowac wielkimi np
    > dlugami molochow panstwowych typu PKP czy huty.
    > Pozdrawiam

    słonko drogie, małymi długami pojedyńczych osób nie, ale takie długi
    kupuje się hurtowo i do tego są powołane takie firmy jak IJ z czego
    żyją bardzo dobrze i rozwijają się