  • 1. Data: 2003-06-20 15:58:45
    Temat: Wspóln.mieszk.: klucz do bramy i parkowanie
    Od: Maciej Bliziński <n...@n...to>

    Witam!

    Mam następujący problem:

    Jestem właścielem mieszkania w pewnej spółdzielni. Wynajmuję to
    mieszkanie firmie, której właściciel przyjeżdża samochodem i chce
    parkować w godzinach pracy na podwórku za domem. Wspólnota niedawno
    wybudowała bramę przy wjeździe, w ramach walki z przepełnieniem
    podwórka, na którym parkowało bardzo dużo obcych samochodów.

    Niestety, odmówiono mi klucza do bramy! Dowiedziałem się, że dostałbym
    klucz do bramy, gdybym był posiadaczem samochodu zarejestrowanego na ten
    adres. Dowiedziałem się, że ,,jak firma to nie''. Najwyraźniej komuś
    w spółdzielni przeszkadza, że mieszkanie jest wynajęte.

    Jestem pełnoprawnym członkiem spółdzielni, mam wrażenie że za podwórko
    też płacę i powinienem mieć prawo do wykorzystania jednego miejsca
    parkingowego według własnego uznania. Brama też została wybudowana za
    moje pieniądze.

    Czy istnieją jakieś podstawy prawne, które pomogły by mi w dochodzeniu
    swoich praw?

    --
    Maciej Bliziński -- maciej . blizinski <(at)> dobranet . polbox.pl
    GCS/MU d- s++:- a- C+++ UL++ P++ L+++ W++ N++ w-- PGP+ !tv b++ e h! r++