    From: "bartek" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Date: Tue, 28 Sep 2010 21:41:30 +0200

    hmmmmmm,
    no to dobra powiem ze chce to na pismie i podstawy prawne
    z tym ze babka odrazu sie zarzekla ze na chwile obecna 2000zl
    a jak beda negocjacje itp i dewagacje i dluga komunikacja i negocjacja to
    stawka moze wzrosnac
    tak wywnioskowlem z jej rozmowy.

    do sadu moge z tym isc

    argumenty moje takie ze

    kupywalem w dobrej wierze w przekonaniu ze oryginal
    jest to moj 1 raz
    no i jestem za tym zeby to zniszczyc skoro nie oryginal ale nie te 2 tys od
    sandiska za nie wiem co...
    baba mowila ze jak nie bedzie ugody takiej jak mowilem no to chyba do sadu
    pozew...
    a jakie ja mam tam szanse?
    nie wprowadzilem tego w obieg ......