  • Data: 2010-09-28 21:58:15
    Temat: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: "bartek" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki,
    ale w takie cos sie niechce bawic
    bylem 100% pewny ze bedzie to dobry pomysl na zarobienie grosza.
    a tutaj ........
    to co proponujesz ma krotkie nogi...... a konsekwencje moga byc kolosalnie
    wieksze.
    widze niezle obcykany jestes
    nie szukam rady jak oszukac klienta.

    szukam odpowiedz na pytanie postawione i jakas pomoc c orobic

    do sadu czy placic i isc na ugode ?