    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile nalezy trzymac rachunki?
    Date: Mon, 28 Jul 2008 17:44:35 +0200

    Dnia Mon, 28 Jul 2008 14:18:30 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A czym tu śmierdzi? Co konkretnie zyskuje nieuczciwy wierzyciel
    > domagając się zapłaty po terminie przedawnienia? (tylko nie mów, że
    > zyskuje to, że ludzie nie mają potwierdzeń wpłaty, bo wtedy
    > potwierdzenia wpłaty są do niczego niepotrzebne).

    Chyba kolega Liwiusz nie miał do czyniania z firmą o nazwie ZUS :)
    Sam doświadczyłem sytuacji, w której 2 lata temu ZUS zarządał dowodu wpłaty
    składek za lata 99-00 (różne miesiące) strasząc windykacją. Gdyby nie fakt
    posiadania dowodów księgowych mogłoby być różnie. ZUS swój błąd tłumaczyli
    utratą danych komputerowych.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.