  • Data: 2008-07-29 11:51:38
    Temat: Re: ile nalezy trzymac rachunki?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Jul 2008 13:36:37 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Oraz pomijasz przedłużenie okresu przedawnienia (afair maksymalnie o
    > 3 lata), w przypadku poszukiwania przez US informacji o nas w innych
    > państwach. Zatem zamiast niecałych 7 lat, lepiej trzymać niecałe 10 :)

    Ja nawet paszportu nie mam ;) /hihi wiem że teraz po "szengen" można na DO
    mykać/
    A tak dla jasności - możesz podać konkretny par. z UOPDoOF ?
    i czy to się ma do zwykłych PITów (np. 36, 37) czy do PITów które składają
    pracujący i zarabiający za granicą?
    Bez sensu jest - IMO - by US sobie rezerwował kolejne 3 lata dla osoby
    która nawet nie wyjechała za granicę, nie mówiąc o zarobkowaniu tam.