    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: https://www.rzetelny-pracownik.pl/
    Date: Sun, 20 Aug 2017 01:45:17 +0200

    -Spo%C5%82ecznej-348547675288161/#

    > A co to ma wspólnego z pośrednictwem w zatrudnieniu> A w odniesieniu do
    > podlinkowanego materiału: jaka pewność, ze jak przegonią złych, to ci
    > nowi będą lepsi?
    Ma dużo wspólnego ze wszystkim co się dzieje. Pośrednictwo, czy prywatne
    agencje pracy działające w tym samym miejscu to wampiry okradające
    zatrudnionych na ogół na tydzień, a dobre papiery zatrudnionego im sie
    przydaje.
    Czy to w pracy (mafie), czy to gdzie indziej. Na każdym kroku oszustwa.
    Wymagają rzetelności od pracowników, ale i tak przyjmą nierzetelnych na
    ogół ukraińców. Itd, itd. Na ogół rządzący pracownicy z tych mafii są
    dziećmi byłych policjantów, czy innych-powiązanych z mafia pruszkowską.
    Możesz sobie myśleć co chcesz, ale ja wiem co piszę.
    Moim zdaniem nic już nie ma sensu. Są dwie Polski. Nie ma już JEDNEJ
    Polski. Czekam na ten koniec świata, który przychodzi, przychodzi i nie
    chce tak naprawdę przyjść.

    --
    animka