    Subject: Re: https://www.rzetelny-pracownik.pl/
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 19 Aug 2017 20:05:05 +0200

    W dniu 19-08-17 o 13:24, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > co Szanowne Plenum sądzi o prawnej stronie działalności
    >
    > https://www.rzetelny-pracownik.pl/

    Kilka słabych ogniw tu widzę, ale moze inni się odniosą - pisze o
    możliwych zagrożeniach:

    1) Ochrona danych osobowych. Dokąd opinie o pracowniku będą przychylne,
    to będzie wszystko w porządku, ale jeśli ktoś npize coś nieprzychylnego,
    to pracownik cofnie zgodę i tyle. Reasumując trochę bedzie to mało
    wiarygodne.

    2) Weryfikacja danych. Po złości będą Ci śmieci tam wrzucać, zwłaszcza,
    że to będzie darmowe.

    3) Jaki interes ma pracodawca w wyrażaniu jakiekolwiek opinii na temat
    pracownika w tym serwisie? Sprawdzić, to i owszem. Ale samemu coś tam
    wpisywać? No chyba, zę go gość wk i będzie mu chciał na złość zrobić.
    Ale to pracownik musiał by jak rozumiem najpierw tam konto założyć.

    Reasumując, ja bym nie sprawdzał w czymś takim.
    > ?
    >
    > czy poszkodowani przez pracodawców kc-ue mają jakieś możliwości
    > obrony? chodzi na przykład o wgląd opinii zostawionej przez euro
    > kompetencje...

    No le chyba nie do końca dobrym miejscem będzie taki serwis.

    > a inna sprawa, kupiłem nową domenę, mam zamiar zamieszczać na niej
    > niewygodne dla instytucji informacje... jaka jest możliwość
    > "zdjęcia" przez czuwające nad modelem optymalnym służby?

    A tu, to już zupełnie nie rozumiem, w czym rzecz. Dokąd nie naruszysz
    prawa, to sobie możesz publikować, co tam chcesz. Tyle,że kto tam będzie
    zaglądał? Moze na FB lepiej.