    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hipermarkety........nie wiem ile place..........
    Date: Tue, 8 Jan 2002 08:02:56 +0100

    gdyby wszystko działo się zawsze zgodnie z prawem, niepotrzebne byłyby sądy.
    czy chęć postawienia na swoim lub potrzeba posiadania danego produktu jest
    tak wielka, że będzie ci się chciało występować w tej sprawie na drogę
    sądową ? praktyka niestety jest taka jaka jest. to nie w interesie
    kierownika, żeby sprzedawał Ci po cenie niższej niż rzeczywista (mimo, iż
    taka jest na wywieszce), bo ktoś za to oberwie po uszach. jak masz chęć to
    zbierz świadków, spisz wszystkie dane produktu, dane widniejące na
    etykiecie, zakup produkt i wystąp z żądaniem zwrotu nadpłaconej części ceny
    opisując sytuację. jeżeli Ci nie zwrócą pieniędzy (oczywiście z odsetkami od
    dnia zakupu) składaj pozew do sądu. ale czy nie masz poważniejszych
    zmartwień i problemów ? ja osobiście napisałbym skargę opisując całą
    sytuację zarówno do danego sklepu jak i do Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów. ale chyba nie kupiłbym danego produktu, gdyby cena, którą mi
    zaoferowali nie odpowiadała mi. ale każdy ma własne podejście.
    pozdrawiam
    greg
    Użytkownik ramzes.net <r...@r...net.antyspam> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1d063$nh9$...@n...tpi.pl...