    From: Gerard <g...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hipermarkety a przeszukiwanie toreb? - takie sobie a pro pos
    Date: Tue, 11 Jun 2002 17:40:23 +0000 (UTC)

    Maddy napisał(a):
    > Hmmm... a ja sie dołącze z taka zaobserwowana historyjką.
    > REAL w Grudziądzu. Przez bramke na salę przede mna przechodzi starsza
    > pani wyciagając jednocześnie z trzymanej w ręku paczuszki husteczkę
    > higieniczną. Widzi to ochroniarz i dawaj do staruszki "towaru
    > zakupionego w innym sklepie nie wolno wnosić!! Proszę oddać go na
    > depozyt!"
    [cut]
    > P A R A N O J A!!

    Zgadza się ;) Ochroniarz nie zauważył jakoś, że ta staruszka wniosła
    na teren sklepu jeszcze masę innych towarów zakupionych w innym sklepie:
    buty, płaszcz, skarpetki, koszulę, bieliznę... Strach pomyśleć, dokąd
    to prowadzi... ;P

    > Przepraszam, poniosło mnie...
    > Sytuacja jest jak najbardziej autentyczna!

    Wierzę. I nie dziwię się, że ponosi...

    Pozdrawiam,
    Gerard

    --
    Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez Twoje czyny.
    Spójrz w świat, we świata kształt, a ujrzysz Twoje winy.