    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hipermarkety a przeszukiwanie toreb? - takie sobie a pro pos
    Date: Tue, 11 Jun 2002 13:49:17 +0200

    Użytkownik Gerard napisał:

    > Hmmm... A nie może tej sprawy regulować regulamin sklepu? Przecież chyba
    > kierownictwo sklepu może zadecydować, że nie wolno na teren sklepu wnosić
    > zakupów z innych sklepów ani większych toreb umożliwiających łatwe ukrycie
    > towaru?

    Hmmm... a ja sie dołącze z taka zaobserwowana historyjką.
    REAL w Grudziądzu. Przez bramke na salę przede mna przechodzi starsza
    pani wyciagając jednocześnie z trzymanej w ręku paczuszki husteczkę
    higieniczną. Widzi to ochroniarz i dawaj do staruszki "towaru
    zakupionego w innym sklepie nie wolno wnosić!! Proszę oddać go na
    depozyt!" Staruszka protestuje, tłumaczy, że paczuszka napoczęta, że
    to tylko husteczki... Ale nie. Straznik w końcu wykazał dobrą wole i
    na paczuszce nakleił babci nalepkę z jakims kodem w ten sposób, żeby
    nie mogła jej otworzyc bez zniszczenia nalepki. I pozwolił jej wejść!
    P A R A N O J A!!

    Przepraszam, poniosło mnie...
    Sytuacja jest jak najbardziej autentyczna!

    Może tych ochroniarzy dobieraja specjalnym testem na (nie)inteligencję?

    Mam tez plecak w wymiarach na oko 20x20x8 cm. regularnie jestem
    zaczepiana, że "z plecakami nie wolno na salę" (jest taki napis przed
    wejściem). Ale w plecaku da sie przepiąc paski i jest torebka. To
    zatyka gębe ochroniarzom.
    Czy to nie idiotyzm?

    Faktem jest, że wystarczy znac swoje prawa i trochę sie postawic, a
    czarnym "mięknie rura", ponieważ nawet policja nie bedzie mogła mnie
    przeszukac tylko na takiej podstawie, że "ta Pani wygląda podejrzanie"
    bez nawet cienia podejrzenia *co* i *kiedy* mogłam ukraść.
    Ochroniarze to wiedzą, ale większośc klientów marketów nie, i tak to
    potem wygląda.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk