  • Data: 2005-04-14 02:40:17
    Temat: Re: hack w dobrej intencji
    Od: stamp <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Zabrzmialo to raczej jak opis prywatnego forum i pod takim katem ocenilem
    > sytuacje. Inna sytuacja jest to, ze nie zawsze admin jest w stanie
    > przewidziec wszelkie mozliwosci dotarcia do systemu tylnymi drzwiami.

    Wiec w przypadku uprzejmej uwagi hackera powinien podziekowac a nie
    rzucac sie na lewo i prawo. I powiadomic dyrekcje a nie wybiegac przed
    orkiestre wojskowa na boso.

    > A w
    > przypadku serwerow biznesowych roznie bywa - i wciaz jestem za tym by
    > informowac Prokurature o takich przypadkach. I nie - moim zdaniem to nie
    > odstrasza klientow, bo dosc czesto o takich sprawach sie nie mowi.

    Moze nie mowi sie na ogolnym forum. Do rozglosu nie jest to potrzebne.

    Konkurencja nie spi. Hack do Onetu nie ujdzie uwadze adminom WP. Hack do
    firmy farmaceutycznej nie ujdzie uwadze konkurencji. Banki rutynowo
    zatykaja buzie zahackowanym klientom dajac im odszkodowania pozasadowe,
    bo wola wliczyc to w straty niz uzyskac niepotrzebny rozglos.

    Pomysl: oskarzasz kogos to musisz ujawnic swoje braki w PUBLICZNYM
    sadzie gdzie sprawe prowadzi osoba trzecia.