  • Data: 2005-04-13 20:56:05
    Temat: Re: hack w dobrej intencji
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 17:59:53 GMT, mash napisał(a):

    > Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:
    >
    > U mnie polecialbys z pracy. Od reprezentowania biznesu na zewnatrz jest
    > dyrekcja a nie admin. Po przejeciu sprawy przez prokuratora tracisz
    > konrole nad sprawa. Publicznie osmieszasz firme ze ma admina dupe i
    > odstraszasz klientow.

    No i już wiadomo dalczego jakiś złośliwy przygłup ,który liznął trochę
    wiedzy na temat linuksa łazi po cudzych serwerach i robi szkody .Prezesi
    boją sie utraty kontroli nad sprawą ,jak tak tadej będziecie rozumować to
    nie tylko potracicie kontrolę na sprawą ale stracicie kontrolę nad swoimi
    pieniędzmi.
    A co myślisz ,że ten włamywacz do sytemu tak naprawdę będzie to trzymał w
    tajemnicy albo czy jestes pewny ,że tylko "pogrzebał" na serwerze,mógł
    zrobić wszytko ,za tydzień lub dwa i tak będą wszyscy wiedzieć ,a
    najpewniej konkurencja.
    JanuszHr