eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-23 18:33:54
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "siarra" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:opg4x9jgbtxy.1vg5te0nmze7k.dlg@40tude.net...
    > Pozostaje pogratulowac.
    Nie ma czego bo to normalne...

    > Co ma wspolnego sklep z gwarancja? Chyba, ze kupiles w Acer Inc.
    > Sklep nie musi przyjac towaru na gwarancje, jesli nie jest gwarantem.
    > A jak sprawnie dziala serwis Acer dowiesz sie juz po drugim telefonie.
    > Szkoda ze nie kupiles drozszego laptopa z gwarancja na kazdy piksel, tylko
    > teraz szukasz frajera.
    Nie frajera, a poprostu chcialbym wykorzystac to ze sklep nie zachowal sie
    do konca fair np nie wydal Gwarancji. Ja wiem, ze mozesz powiedziec
    "nieznajomosc prawa szkodzi". Tylko nie po to sie tu na grupe zwracam... A
    mysle, ze moge "znalezc paragrafy" ktore stoja za mna nie za sklepem.

    --
    pozdrawiam
    BENY
    //odpowiadajac WYWAL_TO z adresu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1