eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-23 21:06:12
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Beny wrote:
    > Czytam sobie na http://www.sprzedazkonsumencka.abc.pl/ o Niezgodnosci towaru
    > z umowa i widze, ze sklep chcac nie chcac powinien przyjac i naprawic na
    > wlasny koszt albo wymienic (jesli koszta za duze) tego laptopa. Tak jak
    > piszesz nie wazne jest czy jest gwarancja czy nie ja mam prawo skorzystac z
    > Niezgodnosci towaru. Mam racje?

    Nie masz. Zgodnie z umową miałeś otrzymać monitor o co najmniej (liczby
    dla przykładu) 1280*1024*3-2 sprawnych subpikselach. Taki masz.
    Producent nie potrafi wykonać matrycy o większej niezawodności, i takiej
    też nie obiecywał. Więc masz monitor z niesprawnym subpikselem, ale
    zgodny z umową.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1