eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-23 21:03:10
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:dvv1lv$lud$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ale jest rekojmia
    Czytam sobie na http://www.sprzedazkonsumencka.abc.pl/ o Niezgodnosci towaru
    z umowa i widze, ze sklep chcac nie chcac powinien przyjac i naprawic na
    wlasny koszt albo wymienic (jesli koszta za duze) tego laptopa. Tak jak
    piszesz nie wazne jest czy jest gwarancja czy nie ja mam prawo skorzystac z
    Niezgodnosci towaru. Mam racje? Zreszta ta "dwuletnia gwarancja" o ktorej
    mowil Pan ze sklepu przy sprzedazy to pewnie wlasnie mozliwosc skorzystania
    z rekojmi.
    Jak podejsc do tego zeby to dobrze rozegrac? Macie jakies doswiadczenia?
    Dzieki z gory :)

    --
    pozdrawiam
    BENY
    //odpowiadajac WYWAL_TO z adresu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1