eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-27 18:07:52
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-27 09:34, news pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >> Uprawnienia z tytułu niezgodności z umową z pewnością nie
    >> dają podstaw konsumentowi do żądania od sprzedawcy
    >> pokrycia kosztów jakichś-tam przeglądów.
    >
    > Ale nikt pytającej nie każe wykonywać płatnych przeglądów i mimo to
    > dalej ma prawo do niezgodności towaru z umową, na dodatek w takim
    > przypadku sprzedawca ponosi nie tylko koszta naprawy, ale i transportu,
    > praz montażu i demontażu piecyka gazowego, prawda?

    Sprzedawca ponosi, ale tylko wówczas, jeśli piecyk jest rzeczywiście
    niezgodny z umową. Czyli dotyczy to tej ewentualnej usterki z grzaniem,
    a nie możliwości wykonania darmowego przeglądu.

    No i trzeba mieć na uwadze, że w tej sytuacji problem nie musi być
    wynikiem niezgodności z umową (czyli jakąś wadą w wykonaniu piecyka),
    tylko może być to efekt rozregulowania się czegoś (konieczność
    regulacji, np. właśnie w ramach przeglądu), czy też przyczyna może tkwić
    w błędach w instalacji lub w zewnętrznym osprzęcie.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1