  • Data: 2013-01-28 13:00:09
    Temat: Re: gwarancja
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2013 09:38, Liwiusz pisze:

    > Nie rozumiem. Jak kupisz, to wówczas magicznie treść gwarancji się
    > znajdzie?

    Często tak - np. w opakowaniu.

    Ba - niejedokrotnie w wielu wersjach :). Kupiłem kiedyś laptopa HP w
    hurtowni, dostałem niepodbitą kartą gwarancyjną (którą powinienem ja
    podbić, jako końcowy sprzedawca), gdzie było wiele opcji do wyboru, m
    in. można było zaznaczyć ptaszkami gwarancję door2door.

    Konia z rzędem, kto by mi powiedział jaki konkretnie był zakres
    gwarancji? Czy rzeczywiście jakbym zaznaczył ptaszkiem d2d - to by taki
    był zakres gwarancji dla kogoś komu bym to sprzedał?

    > Jeśli sprzedawca nie potrafi podać warunków gwarancji, to można przyjąć,
    > że gwarancji nie oferuje. Proste.

    Albo mu się nie chce drążyć tematu.

    p. m.