  • Data: 2013-01-28 09:30:56
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ke1f60$tpu$1@news.task.gda.pl...

    > Nigdy nie miałem problemu dowiedzieć się jakie są warunki.

    Ty to masz fajnie. Ja przy każdym droższym towarze próbuje dowiedzieć
    się o szczegółowe warunki gwarancji i chyba nigdy mi się jeszcze nie udało -
    niezależnie
    od tego czy pytam w jakimś podrzędnym sklepiku czy u "producenta" (importera
    z chin).
    Maksimum czego mogę się dowiedzieć to długość okresu gwarancyjnego. Jak
    zaczynam
    drążyć to dostaje odpowiedź typu "czego ten idiota od nas chce" albo w ogóle
    nie dostaje
    żadnej. To jest coś niepojętego, że chce się dowiedzieć za co płace.