eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-27 00:02:47
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-26 16:14, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-01-26 16:12, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2013-01-26 11:28, news pisze:
    >>> Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    >>>> Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać
    >>>> w sensownym zakresie dowolnie normowane. Co innego
    >>>> ewentualna niezgodność z umową, jeśli jesteś konsumentem.
    >>>
    >>> Czy kupujący przed zakupem się z tą gwarancją zapoznał i się z nią
    >>> zgodził?
    >>> Bo wygląda to tak ze łudzi się klienta gwarancją, nawet jej klientowi
    >>> nie pokazując i zamieszcza się tam punkty mówiące ze sprzedawca jednak
    >>> nie będzie wykonywał bezpłatnych napraw i jeszcze będzie naciągał
    >>> klienta na koszty.
    >>
    >> Co to znaczy "nie pokazując"? Ukrywa się zapisy gwarancji przed klientem?
    >
    > Sama sytuacja pomyłki jest już medialna. Ja na przykład z relacji
    > zapamiętałem jedynie, że była to emerytka (co w połączeniu z tym, że
    > miała na koncie 30 tysięcy daje dowód tego, jak biednych mamy emerytów,
    > jak też że i w tym przypadku na biedną nie trafiło :)
    >
    Jeśli ktoś przepracował 30 lat warunek otrzymania emerytury, to
    przez te 30 lat nie miał prawa odłożyć 30 tys. by nas emeryturze z głodu
    nie umrzeć. Dobrze, że sama sobie zabezpieczyła środki na starość i nie
    idzie do opieki.
    A jeśli idzie o gwarancję to nigdzie nie słyszałam, że jest dla
    biednych czy bogatych.
    Gwarancji do tej pory w sklepie nie czytałam, bo była zawsze
    bezpłatna, ale kapitalizm to kapitalizm, a raczej amerykanizm.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1