eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-26 21:43:40
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-26 16:56, news pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >> Tzn. klient nie wiedział, że jest gwarancja, czy co?
    >> Bo jak wiedział, i mógł się zapoznać...
    >
    > Człowieku kiedy ty się urodziłeś?
    > Widziałeś kiedyś w sklepie gwarancję obok wystawianego towaru w sklepie

    Nigdy nie miałem problemu dowiedzieć się jakie są warunki.

    > czy na allegro?

    Na allegro gwarancja oznacza zazwyczaj "paragon", czyli brak gwarancji
    (i tylko niezgodność z umową), więc jeśli komuś zależy na warunkach
    gwarancji, powinien dowiedzieć się wcześniej, na wstępie sprawdzając,
    czy faktycznie gwarancja istnieje. Skoro się nie dowiaduje, to widocznie
    mu nie zależy, tylko o co potem pretensję?

    Inna sprawa, że przeglądy okresowe często-gęsto są odpłatne w trakcie
    trwania gwarancji, pod rygorem jej utraty. Trzeba żyć w mocno
    równoległej rzeczywistości, aby w ciemno zakładać, że przeglądy piecyka
    gazowego w domu klienta będą bezpłatne.

    Krótko pisząc: w obecnym stanie prawnym termin "gwarancja" nic nie
    oznacza. Tzn. nic nie stoi na przeszkodzie, aby pod tym terminem kryła
    się normalna usługa płatnych napraw.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1