eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-25 19:18:07
    Temat: Re: gwarancja
    Od: <4...@4...191807.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Majka w
    <news:kdug26$2mv$1@news.task.gda.pl>:

    > W dniu 2013-01-25 18:29, Robert Tomasik pisze:
    >> Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >> news:kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl...
    >>> Kupiłam piecyk gazowy do podgrzewania wody w mieszkaniu i mam zgłosić
    >>> przegląd gwarancyjny po roku używania, bo w przeciwnym wypadku
    >>> przepadnie gwarancja , a ten przegląd jest płatny.
    >>> Po raz pierwszy spotkałam się z tym, że za usługę na gwarancji trzeba
    >>> płacić. Czy tak powinno być?
    >> Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać w sensownym
    >> zakresie dowolnie normowane. Co innego ewentualna niezgodność z umową,
    >> jeśli jesteś konsumentem.
    > No i towar nie zgodny z umową. Panowie od gwarancji poszli, a ja z
    > problemem zostałam,

    Zgłosiłaś to sprzedawcy? Bo panowie od przeglądu gwarancyjnego nie są
    odpowiednim adresatem niezgodności z umową...

    > bo żeby gaz się zapalił to musi zlecieć 20 i więcej
    > litrów wody.

    Ty wiesz ile to jest 20 litrów wody? Junkers podaje zakres natężenia
    przepływu od 3 do 14 litrów na minutę. Nie chcesz chyba powiedzieć, że
    piecyk zaczyna podgrzewać wodę po (średnio) dwóch minutach).

    Co to za podgrzewacz, czym zasilany (iskra z baterii, stały płomyk...)

    > Mają jeszcze za tydzień przyjść jak się nauczą lub dowiedzą
    > jak usunąć problem.

    Stawiam, że baterie... do wymiany, pomimo, że "cyka"




    --
    'Tom N'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1